Użytkownicy zegarków Apple Watch mogą wreszcie skorzystać z przydatnej usługi oferowanej w Play – Multi SIM. Na czym ona polega i ile trzeba za nią zapłacić?
Play rozszerza usługę Multi SIM na kolejne smartwatche
Smartwatche stają się coraz bardziej popularne i nie tylko uzupełniają funkcjonalność smartfonów, ale również częściowo je zastępują. Jedną z przydatnych dla posiadaczy inteligentnych zegarków usług jest eSIM, czyli cyfrowa wersja karty SIM, która po prostu zastępuje tradycyjną jej wersję.
Wygodnym uzupełnieniem tego rozwiązania jest Multi SIM – duplikat podstawowej karty, dzięki której możemy korzystać z tego samego numeru telefonu na więcej niż jednym urządzeniu np. zegarku. Multi SIM w smartwatchach pozwala na nawiązywanie i odbieranie połączeń nawet bez smartfona pod ręką. Ponadto, użytkownik nie musi łączyć się z bezprzewodową siecią Wi-Fi ani z telefonem, aby aplikacje zainstalowane na zegarku były aktualne.
Usługę Multi SIM można m.in. uruchamiać w Orange, T-Mobile, a także w Play i Virgin Mobile. W sierpniu 2024 roku fioletowy operator udostępnił tę usługę na wybranych zegarkach Samsung Galaxy Watch oraz Huawei Watch 4. Lista jednak z czasem miała być rozszerzana o kolejne zegarki z Androidem. Teraz wreszcie Play wprowadza Multi SIM dla klientów Play i Virgin Mobile na smartwatche z watchOS, czyli Apple Watche. To jednak nie koniec nowości.
Jeszcze więcej nowości u operatora Play
Play nie tylko rozszerza dostępność Multi SIM na kolejne popularne smartwatche, ale też udostępnia nową metodę aktywacji tej usługi. Dotychczas klienci mogli skorzystać z niej w salonie lub dzwoniąc do Play za pośrednictwem infolinii. Teraz można to również zrobić samodzielnie przez aplikację Play24 w dowolnie wybranej chwili.
Ponadto w ofercie Play zadebiutowały już nowe smartwatche, takie jak:
- Apple Watch Series 10;
- Apple Watch Ultra 2;
- Apple Watch SE.
Usługa Multi SIM u operatora Play została wyceniona na 9 złotych brutto miesięcznie dla klientów prywatnych i 9 złotych netto miesięcznie dla klientów biznesowych. Fioletowy operator wystartował też z promocją, w ramach której przez pierwsze trzy miesiące usługa jest bezpłatna.