Play likwiduje salony UPC. Kto teraz obsłuży klientów UPC?

Jeszcze nie tak dawno Play zapewniał, że nie zamierza wycofać marki UPC z polskiego rynku. Rzeczywistość okazała się jednak zupełnie inna – operator właśnie wbił kolejny gwóźdź do trumny, w której znajduje się UPC.

UPC już od wielu miesięcy było spychane na drugi plan

Kiedy ostatni raz widzieliście reklamę UPC? No właśnie. Play od wielu miesięcy niejako „ukrywał” ją w swoich przekazach marketingowych, bo chociażby w materiałach filmowych informacja o tym, że dostawcą usługi telewizyjnej i internetu jest UPC, była zapisana niewielkim drukiem na dole ekranu – żaden bohater ani lektor nie wypowiadał na głos nazwy tej marki.

W ubiegłym miesiącu Play zaprezentował całkowicie nową ofertę telewizji i internetu światłowodowego i w reklamach, które ją promują, już na próżno szukać jakiejkolwiek wzmianki o UPC – nie ma jej nigdzie. Branża uznała to za oficjalne pożegnanie tej marki na polskim rynku. Teraz Play sprząta „resztki” po niej.

Play zamyka salony UPC

Portal Wirtualne Media donosi, że osoby korzystające z usług UPC otrzymują wiadomości SMS z informacją o zamknięciu salonu UPC w ich mieście. Od teraz tacy klienci zostaną obsłużeni w salonach Play. Biuro prasowe operatora zapewnia, że na bieżąco analizuje i optymalizuje połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach.

Nie wszystkie salony UPC zostały jednak (jeszcze?) zamknięte. Portal GSMOnline opublikował listę zamkniętych salonów:

Salon UPC wciąż natomiast działa na przykład w Galerii Młociny w Warszawie.

Exit mobile version