Santander Bank oddział
źródło: Santander Bank

W aplikacji Santander pojawiły się „Gry i multimedia”. O co chodzi?

Bank Santander wprowadził w swojej aplikacji nową funkcję, która z pewnością spodoba się graczom i nie tylko. Od teraz użytkownicy mogą kupić doładowania do platform, które oferują gry, filmy, czy muzykę. To jednak nie koniec nowości.

W aplikacji kupisz doładowanie do Robloxa i Spotify

W wrześniu 2023 roku bank ogłosił, że jego klienci mogą cieszyć się z całkowicie nowej aplikacji. W Santander mobile zmienił się nie tylko design. Użytkownicy zyskali także sporo dodatkowych funkcji. Teraz apka zostanie wzbogacona o kolejne, przydatne nowości.

W Santander mobile pojawiła się zakładka „Gry i multimedia”. Za jej pomocą klienci mogą wykupić specjalne kody cyfrowe, które potem można wykorzystać na platformach oferujących m.in. gry, filmy oraz muzykę. Lista dostępnych serwisów ma być w przyszłości rozszerzona, ale w tej chwili obejmuje możliwość zakupu doładowań do Nintendo, Google Play, Roblox, Xbox, Minecraft, Spotify, Player, CANAL+, CDA oraz MS Office.

Żeby skorzystać z nowej funkcji wystarczy w apce przejść do sekcji „Transport, Bilety, Usługi”, a następnie „Gry i multimedia”. Tam z listy wybieramy konkretny produkt oraz wartość doładowania. Potem akceptujemy zgody i płacimy, a wygenerowany kod należy skopiować i użyć w wybranym przez siebie serwisie.

Chcemy, żeby aplikacja pomagała w codziennych sprawach, nie tylko związanych z zarządzaniem finansami. Zgodnie z tym podejściem wprowadziliśmy zakładkę Gry i multimedia, która – mamy nadzieje – spotka się z zainteresowaniem naszych klientów. Sebastian Radzimowski odpowiedzialny za płatności mobilne w Santander Bank Polska

To nie koniec nowości w aplikacji Santander

Wśród innych zmian wprowadzonych w aplikacji Santander mobile jest nowy wygląd karty kredytowej, dzięki któremu informacje o kartach stały się bardziej przejrzyste i łatwiejsze do zrozumienia dla użytkowników. Dodatkowo, bank zaktualizował design menu, ułatwiając nawigację. Zostało ono podzielone na kilka przydatnych kategorii, takich jak: dane osobowe klienta, ustawienia, bezpieczeństwo oraz kontakt z bankiem. W nowym układzie, pozostałe usługi takie jak kantor czy zakup biletów, zostały umieszczone w dedykowanej sekcji „Twoje skróty”.

W Poradniku cenowym, który już wcześniej był znany klientom, bank wprowadził nowe wskazówki dotyczące korzystania z bankomatów. Celem tych porad jest pomoc w minimalizowaniu opłat za wybieranie z nich gotówki. W swoim komunikacie prasowym Bank chwali się również, że w grudniu 2023 roku liczba użytkowników aplikacji Santander mobile osiągnęła 2,7 miliona.