sklep market Biedronka logo fot. Tabletowo.pl
fot. Grzegorz Dąbek / Tabletowo.pl

Aplikacja Biedronka znowu nie działa. A jak już działa, to dramatycznie

Historia lubi się powtarzać, ale w tym przypadku tego nie lubimy. Aplikacja Biedronka ponownie bowiem nie działa u wielu użytkowników. A ci, którym udało się z niej skorzystać, nie są wcale tym faktem zachwyceni.

Aplikacja Biedronka nie działa

Osoby, które próbują uruchomić aplikację Biedronki na swoich smartfonach, po chwili (krótszej lub dłuższej) otrzymują komunikat, że Coś poszło nie tak po naszej stronie. Dotykanie kafelka z napisem Spróbuj ponownie nic nie daje – po chwili pojawia się ta sama plansza z informacją o niedostępności funkcjonalności programu.

aplikacja Biedronka awaria nie działa 10.01.2024 fot. Tabletowo.pl
fot. Tabletowo.pl

Szczęście w nieszczęściu, że po dotknięciu drugiego kafelka można skutecznie wyświetlić kartę programu Moja Biedronka. Co ciekawe, gdy dotknie się kafelek z napisem Zamknij, aplikacja uruchamia się… przynajmniej na chwilę, ponieważ po kilku sekundach wraca plansza z informacją o tym, że „coś poszło nie tak”, więc koło się zamyka.

Na oficjalnym profilu Biedronki na Facebooku sieć informuje, że jest w trakcie rekonfiguracji systemu, co ma wpływ na stabilność rozwiązań, z których korzysta nowa aplikacja Biedronka. Jednocześnie zapewnia, że dokłada wszelkich starań, by jak najszybciej przywrócić pełne działanie aplikacji dla wszystkich użytkowników oraz przeprasza za niedogodności, które dotyczą ograniczonej grupy użytkowników naszej aplikacji.

„Ograniczona grupa użytkowników aplikacji” wydaje się jednak być dość spora, gdyż cały czas pojawiają się kolejne komentarze, w których użytkownicy Facebooka i jednocześnie klienci sieci zgłaszają, że u nich również aplikacja nie działa. Zespół odpowiedzialny za prowadzenie profilu Biedronki wszystkich zapewnia, że to „chwilowy problem techniczny” i firma intensywnie pracuje nad jego rozwiązaniem.

Nowa aplikacja Biedronki nie spodobała się klientom sieci

Pod koniec 2023 roku Biedronka ogłosiła, że rozpoczęła proces udostępniania nowej wersji aplikacji na Androida i iOS. I choć deklarowała, że proces ma być praktycznie niezauważalny dla użytkowników, to faktycznie jest zupełnie inaczej.

W sklepie Google Play pojawiło się sporo nieprzychylnych komentarzy, w których użytkownicy wyrażają swoje niezadowolenie z działania nowej wersji aplikacji, na przykład:

Nowa wersja do kitu. Za każdym wejściem żądała wpisania kodu aktywacji z SMS. Po reinstalacji już nie mogę się zalogować. Cały czas powtarza, że moje dane zostały przeniesione do nowej wersji i żeby z niej skorzystać. Tak też robię ale ona traktuje najnowszą wersję jako starą i tak w kółko. BOK Biedronki też odpisuje na maile jakieś glupoty. Ja o tym a oni o tamtym. Chyba mają problem z czytaniem ze zrozumieniem. Szkoda czasu. Robert Pist
Tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja ciągle się wyłącza. Nic nie działa. Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę żeby wejść na aplikację. Moi rodzice nie dają rady sami, w związku z czym chyba całkiem zrezygnujemy z tej aplikacji. Przez te błędy tracicie co najmniej cztery osoby. Zróbcie coś z tym bo nikt nie chce się bawić i ciągłe logowania i blokowania aplikacji. Misia Pysia

Nie dziwi zatem, że ocena aplikacji Biedronka poleciała na łeb na szyję – aktualnie wynosi mierne 1,3 na pięć gwiazdek.