Beats Fit Pro Kim K Special Edition (fot. Apple)

Nie wiedzieć czemu, Apple potrzebuje Kim Kardashian, by sprzedać nowy kolor słuchawek

Niektóre współprace w świecie show biznesu wydają się być podejmowane nieco na siłę. Beats by Dre połączyło siły z Kim Kardashian, by stworzyć trzy nowe kolory słuchawek. Jak celebrytka tłumaczy ten ruch?

Beats Fit Pro reklamowane przez Kim Kardashian

W sklepie Apple pojawiła się nowa wersja słuchawek Beats Fit Pro. Technicznie nie różnią się od swoich klasycznych odmian właściwie niczym. Podobnie jak w podstawowej edycji, pchełki mają elastyczne piórka dla lepszego osadzenia w uchu, aktywną redukcję szumów i oferują obsługę Spatial Audio.

Jedyną różnicą względem dostępnych Beatsów jest kolor. Nowe słuchawki występują w trzech neutralnych wersjach: Moon, Dune i Earth. Wspierane są przez kampanię reklamową, której twarzą jest Kim Kardashian.

Chciałam skończyć z ideą, że słuchawki muszą rzucać się w oczy, aby można było je zauważyć. Ta współpraca jest wyjątkowa, ponieważ pozwala wtopić się w otoczenie, a jednocześnie się wyróżnić. Beats jest przecież znane z tworzenia produktów, które świadczą o indywidualności. Kim Kardashian

To ciekawe, że tak rozpoznawalna marka Apple chwyta się współpracy z amerykańską influencerką. Z pewnością nie chodzi tutaj o spopularyzowanie Beatsów – zwłaszcza w USA jest to firma, która bywa synonimem markowych słuchawek.

Kim Kardashian jest też jedną z najdroższych celebrytek, jeśli chodzi o wyceny współpracy. Nawet zwykły post sponsorowany na Instagramie kosztuje współpracujących z nią reklamodawców blisko 900000 dolarów (a są to dane za 2021 rok). Aż trudno wyobrazić sobie kwoty, jakie Apple przekazało artystce za „wymyślenie” trzech nowych kolorów słuchawek i występowanie w spotach reklamowych.

Z drugiej strony – nie mamy przecież do czynienia z jakimś nowym zjawiskiem. Robert Lewandowski przez lata współpracował z Huawei. Samo rozwiązanie tej umowy kosztowało go około 5 milionów euro.

Dostępność i ceny Kim Beats Fit Pro

Nowe słuchawki reklamowane przez Kim Kardashian mają trafić do ograniczonej liczby sklepów stacjonarnych Apple w Stanach Zjednoczonych, a także pojawić się w ofercie autoryzowanych sprzedawców w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Szwajcarii, Australii i Chinach. Obecnie nie da się ich zamówić przez stronę internetową.

Sprzedaż Beats Fit Pro True Wireless Earbuds — Kim K Special Edition ruszy 16 sierpnia. Akcesorium będzie dostępne w cenie 199,99 dolarów.