Ważne

W Kanadzie Galaxy Note 7 również sprzedaje się jak ciepłe bułeczki

Nie tylko Koreańczycy, ale i Kanadyjczycy w mgnieniu oka zakochali się w Galaxy Note 7. Tamtejszy oddział Samsunga określa wyniki, osiągane przez ich najnowszy smartfon, jako ponadprzeciętne.

Sukcesywnie, w kolejnych krajach, rusza przedsprzedaż Galaxy Note 7. W rodzimej Korei Południowej, tylko w ciągu dwóch dni, najnowszy Notatnik znalazł ponad 200 tysięcy nabywców, czyli dwa razy więcej niż Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge razem wzięte. Jednak podobnie, jak i tegoroczne flagowce, tak i ten model skrada serca ogromnej rzeszy użytkowników na całym świecie.

Tym razem kanadyjski oddział Samsunga poinformował, że wyniki, osiągane przez Galaxy Note 7 są ponadprzeciętne. Co ciekawe, największym wzięciem cieszy się niebiesko-złota wersja kolorystyczna, czyli Blue Coral. Oczywiście i tam klienci, którzy zamówią smartfon w przedsprzedaży, otrzymają gratisy. Do wyboru jest albo opaska Gear Fit 2, albo głośnik Level Box Pro – oba gadżety warte są 249 dolarów kanadyjskich. Jedna z sieci dorzuca także kartę microSD o pojemności 64GB.

Galaxy Note 7 kosztuje w Kanadzie 1050 dolarów, czyli około 3100 złotych. Warto też dodać, że tym razem do tego kraju trafiła wersja ze Snapdragonem (820), a nie Exynosem (8890). Galaxy Note 5 jest tam bowiem dostępny właśnie z układem Samsunga.

Źródło: MobileSyrup

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Subiektywnie-obiektywny:)

    Jakos mnie to nie dziwi:) Ciekawe jaka w koncu bedzie cena w Polsce:)

    • Stefan P.

      Na stronie Samsunga S 7 Edge kosztuje 3 599 zł. Tak, że … ?

      • DanSlenders

        3999 złotych.

        • Stefan P.

          Też tak obstawiam. Samsung od dłuższego czasu szukał cienkiej, czerwonej linii ;)

      • Subiektywnie-obiektywny:)

        No no 3699 i gear fit 2 w przedsprzedazy to spoko, alebjakby bylo 4000 za sam telefon to poczekam z miesiac. Powiedzialem sobie ze nie zaplace za tel jesli z przodu bedzie przynajmniej 3ka:)
        Moge wymieniac flagoecenco pol roku, ale kwota 3 tys i telefon w jednem zdaniu brzmi jak fiat i fura:)

    • Obstawiam 3999 zł. 4000 nie pęknie, ale zabraknie złotówki… tak sądzę

      • Subiektywnie-obiektywny:)

        Troche slabo, jwsli po przeliczeniu, w Kanadzie kosztuje ok 3200. Z tego co widzialem po cenie w euro to 3600 nogloby byc osiagalne.
        Kiedy rozpocznie sie przedsprzedaz i kiedy nedzie na polkach? Jakies info?:)

        • DanSlenders

          Jeśli nic się nie zmieni, to we wtorek rusza przedsprzedaż

          • Subiektywnie-obiektywny:)

            E… To i tak za szybko dla mnie:P czekam jeszcze na gear S3, wzglednie Tab s3 jesli bedzie. Chyba jakos poczatkiem wrzesnia, nie?

          • DanSlenders

            Tak mówią

          • Subiektywnie-obiektywny:)

            Dzieki serdeczne:) Juz wiem ze przedsprzedaz nie dla mnie. Gogle mnie nie interesuja, o pakiecie guard nie wspomne:) Gdyby bylo z gear fit 2 to moze… Wlsnie sie zastanawiam czy brac gear fit 2 czy gear s2 – co polecasz? Wiem ze s3 wychodzi niedlugo wiec i tak czekam, ale co lepsze z tych 2?
            Mam nadzieje ze pozniej nie bedzie problemu z niebieskim kolorem, bo tylko ten mnie interesuje – kupie taki albo zaden:)

      • Guest

        Najwyżej 3799zł

  • Anton

    I pomyśleć, że jakiś czas temu zastanawiali się czy nie zaprzestać produkcji smartfona z rysikiem. Okrojona lokalizacyjnie sprzedaż Note 5 miała być wstępem do tych działań.

  • Marceli Szpak

    No i będę się powtarzał..jak ma się nie sprzedawać?? 3100-799 (GF2) = 2301 czyli POLSKA cena S6edge :))
    Zobaczymy jak hojny będzie szajsung w Polsce :))))))

  • Guest

    Teraz są napaleni. – Po miesiącu będą żałować.
    Fatalne oprogramowanie (android+touchwiz=masakra), niepraktyczny ekran, bezużyteczny stylus.

    Widocznie każdy musi przejść przez jakiś model Samsunga, jak przez świnkę, czy różyczkę. ;)

    • dafuq

      Mam Galaxy Note Edge. Na Androidzie 6.0.1 wszystko śmiga, aż miło.

      Nie widzę przez najbliższe kilka lat sensu wymiany.

  • Guest

    Nie zapominajcie, że w Kanadzie też są podatki. Tyle, że doliczane dopiero podczas sprzedaży.

Przeczytaj następny wpis

Czekasz na Moto X 2016? Może zadebiutować jako Moto M

Lenovo, po przejęciu Motoroli i przemianowaniu na Moto, zaczyna walkę o klienta

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona