Żappka Post Żabka
Żappka Post (źródło: Żabka)

Nowość w aplikacji Żappka – sprawdzisz, gdzie jest Twoja paczka

Wiele sklepów oferuje swoją aplikację na urządzenia mobilne (ostatnio do tego grona dołączył Lewiatan), jednak Żappka zdecydowanie wyróżnia się na ich tle, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Teraz wprowadzona została kolejna nowość – możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się paczka, której odbiór klient zadeklarował w sklepie sieci Żabka.

Aplikacja Żappka szybko wzbogaca się o koleje funkcje

Mimo że aplikacja została udostępniona zaledwie nieco ponad rok temu, momentalnie zyskała ogromną popularność. Co więcej, baza jej użytkowników bardzo szybko się powiększa – na początku sierpnia 2020 roku było ich już ponad 3 mln.

Program zawdzięcza swój sukces nie tylko temu, że Żabka znajduje się praktycznie na każdym rogu i jest otwarta do późnych godzin wieczornych, ale przede wszystkim rozbudowanej funkcjonalności i stale wprowadzanym nowościom. To już nie tylko aplikacja lojalnościowa, która pozwala zbierać punkty (Żappsy) i wymieniać je na nagrody, ale też narzędzie do płacenia (dzięki Żappka Pay) oraz zamawiania zakupów online.

Nowość w aplikacji Żappka – sprawdzisz, gdzie jest Twoja paczka

Teraz do listy funkcji aplikacji Żappka można dopisać możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się przesyłka, którą klient ma odebrać w sklepie sieci Żabka.

Nowy serwis Tabletowo. Sprawdź oiot.pl

Funkcja ta nazywa się Żappka Post i aby zacząć z niej korzystać, należy pobrać najnowszą wersję aplikacji i wpisać numer telefonu, który podawany jest podczas zakupów online. Te dwa kroki wystarczą, aby program powiadamiał o statusie przesyłek, wysłanych do sklepu sieci Żabka, a także wysyłał informacje, kiedy będzie już gotowa do odbioru.

Żappka Post Żabka
Nowa funkcja Żappka Post (źródło: Żabka)

Co więcej, w aplikacji można również podejrzeć kod, potrzebny do odebrania przesyłki, co znacznie uprości proces jej przyjmowania – nie trzeba będzie szukać go w SMS-ach czy na skrzynce mejlowej. Dodatkowo jest też opcja podejrzenia lokalizacji sklepu, w którym czeka paczka, a także nawigowania do niego.

Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki – Future Mind oraz Point Pack.

Na własnym przykładzie miałem już okazję przekonać się, że nowa funkcja faktycznie działa i jest bardzo intuicyjna – nie trzeba wpisywać ręcznie numeru paczki, bowiem sama się pojawia w aplikacji, a do tego na bieżąco są podawane statusy przesyłki. Zapowiada się zatem na to, że korzystanie z niej może być znacznie wygodniejsze niż używanie dedykowanych programów firm pocztowych/kurierskich, przynajmniej w przypadku zamawiania czegoś z odbiorem w sklepie sieci Żabka.