Virgin Mobile z nowościami w ofercie internetu mobilnego

Wraz z nadejściem nowego roku duża liczba operatorów sieci zdecydowała się na zmiany w swojej ofercie. Teraz przyszedł czas na Virgin Mobile, który za sprawą nowych planów taryfowych będzie chciał przyciągnąć do siebie jeszcze więcej klientów.

Reklama

Gigabajtów nigdy za wiele

Luty i marzec to z reguły miesiące, w których różni producenci spędzają sporo czasu na podsumowaniach, a o tym, że 2020 rok był bardzo specyficzny, nie trzeba chyba nikogo specjalnie przekonywać. Pandemia koronawirusa nie tylko storpedowała plany wielu z nas, ale także w sporej liczbie przypadków zupełnie zmieniła życie codzienne za sprawą zdalnej pracy czy nauki. Nic więc dziwnego w tym, że w swoich wynikach operatorzy sieci wspominają o rekordowej liczbie przesłanych danych w ubiegłym roku. Virgin Mobile postanowił wyjść naprzeciwko oczekiwaniom klientów i w ramach nowej oferty zaproponować użytkownikom sporą liczbę gigabajtów do wykorzystania.

Nowa oferta – Virgin NET

Virgin Mobile przygotował nowy plan taryfowy Virgin NET. Został on opracowany z myślą o osobach, które wykorzystują bardzo dużo internetu w ciągu dnia. Składa się on z 3 planów do wyboru, które różnią się liczbą dostępnych gigabajtów. Dostępne warianty to 60, 120 i aż 220 GB. Oferta przeznaczona jest nie tylko dla nowych, ale także i obecnych klientów sieci, którzy posiadają obecnie aktywną usługę abonamentową lub jeden z pakietów na kartę, takich jak #Gigamaks lub #Gigadaje. Te osoby mogą dodatkowo liczyć na rabat. Ceny jakie przyjdzie zapłacić użytkownikom za wspomniane pakiety prezentują się następująco:

Reklama
  • Virgin NET 60 GB – cena 30 złotych miesięcznie (dla obecnych klientów 25 złotych/miesiąc)
  • Virgin NET 120 GB – cena 40 złotych miesięcznie (dla obecnych klientów 35 złotych/miesiąc)
  • Virgin NET 220 GB – cena 50 złotych miesięcznie (dla obecnych klientów 45 złotych/miesiąc)
Nowa oferta Virgin Mobile na internet mobilny - Virgin NET
Oferta Virgin NET (fot. Virgin Mobile)

Warto zaznaczyć, że aby osiągnąć takie ceny za wybrane pakiety, konieczne jest wyrażenie stosownych zgód marketingowych, a także wybranie e-faktury (łączny rabat 10 złotych). Jednorazowy koszt aktywacji usługi wynosi 29 złotych. Oferta Virgin NET obejmuje tylko i wyłącznie usługę internetu mobilnego, a więc nie dotyczy SMS-ów czy wykonywanych połączeń telefonicznych.

Więcej informacji na temat oferty można uzyskać na oficjalnej stronie operatora.

  1. 1. Brak jakiegokolwiek pakietu minut czy SMS’ów w pakiecie.
    2. Brak taryfy nocnej.
    3. Brak możliwości doładowania się „zdrapkami” PLAY’a.
    Na tę chwilę „promka” do poprawy.:/

    1. Przecież jest to oferta typowo do internetu mobilnego, więc jak chcesz minuty i smsy to wybierz inny pakiet. Doładować możesz bardzo łatwo z aplikacji Mobile Virgin. Zero problemu. Tak więc tego.

      1. Na OLX’ie masz dużo ogłoszeń z omyłkowym doładowaniem Play (ktoś chciał doładować Plus’a). Można je kupić od 20 do 33% taniej. Także ten tego;)

    2. 220 GB to dla ciebie za mało? Co trzeba robić żeby w miesiąc zużyć tyle danych?
      Ps. Mam 200 GB miesięcznie w konkurencyjnej firmie i zużywam około 130 – 150 GB na miesiąc bez spiny… :)

      1. U mnie 4-ro osobowa rodzina. Ja, student informatyki, czasem lubię pograć w jakąś grę + Netflix, YT, HBO, tv online. Brat również lubi pograć w jakąś grę i oglądać filmy. Do tego konsola w salonie. Do tego wszystkiego zdalne nauczanie. W miesiącu to i 1TB potrafimy przemielić. Dobrze, że T-Mobile ma ofertę bez limitu danych i prędkości. ;)

  2. Jak dla mnie są skreśleni po ostatnim wycieku danych, skoro nie potrafią odpowiednio zabezpieczyć danych klientów, to nie powinni ich mieć wcale.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama