T-Mobile logo

T-Mobile dużo inwestuje i to przekonuje klientów. Czwarty kwartał 2017 roku był udany dla Różowych

T-Mobile nieustannie modernizuje i inwestuje w swoją sieć, aby sukcesywnie podwyższać jakość świadczonych przez siebie usług. Statystyki pokazują, że się to opłaca, ponieważ klienci to doceniają. Nie tylko dobrą opinią, ale przede wszystkim poprzez dołączanie do teamu Różowych.

Na koniec grudnia 2017 roku T-Mobile obsługiwał łącznie 10,454 miliona klientów. To o 157 tysięcy więcej niż w trzecim kwartale 2017 roku. Baza abonentów względem poprzedniego kwartału zwiększyła się do 3,533 miliona (vs 3,5 miliona; +33 tysiące). Z kolei liczba użytkowników ofert na kartę wzrosła w tym samym czasie do 6,921 miliona (vs 6,797 miliona w Q3 2017; +124 tysiące). Natomiast w porównaniu do czwartego kwartału 2016 roku, liczba abonentów zwiększyła się do 6,921 miliona (vs 6,612 miliona; +309 tysięcy).

Jak widać powyżej, czwarty kwartał 2017 roku był dla T-Mobile bardzo udany. W osiągnięciu tak dobrych wyników Różowemu niewątpliwie pomógł fakt, że trzeci rok z rzędu wybrany został Najlepszą siecią w rankingu Best in test, co bez dwóch zdań działa na wyobraźnię klientów i może skutecznie przekonać ich do dołączenia do tego operatora. Zdobyć nowych użytkowników bez wątpienia umożliwiło również wprowadzenie do oferty nielimitowanego internetu domowego, który z wielu względów jest naprawdę ciekawą propozycją (mimo że ostatnio nieco podrożał).

T-Mobile poinformował też, że w 2017 roku zwiększył zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Od początku 2017 roku otworzono 103 nowe sklepy, zwiększając tym samym ich liczbę do 665 punktów w całym kraju. Jednocześnie operator inwestował w infrastrukturę. W 2017 roku liczba stacji bazowych z LTE wzrosła o 1827 do 10217, a liczba stacji z LTE 800 MHz o 3621 do 5593. Aktualnie już 99,8% populacji kraju znajduje się w zasięgu LTE Różowego.

T-Mobile chwali się także, że bilans przenoszalności numerów w 2017 roku wyniósł 506 numerów na plusie, podczas gdy w 2016 roku był ujemny i wynosił aż… 307052 numerów! Zwiększono również średni dochód na jednego klienta prepaid do 12 złotych z 10 złotych w 2016 roku. Liczba użytkowników ofert na kartę wzrosła w czwartym kwartale 2017 roku o 33 tysiące w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej (Q4 2016).

Źródło: informacja prasowa