(fot. pexels.com)

Promocja: Spotify Premium na 3 miesiące za 99 groszy!

Spotify ponownie wprowadził jedną z ciekawszych promocji. Powinna ona zainteresować użytkowników, którzy zastanawiali się nad wykupieniem konta Premium. Teraz trzy miesiące dostępne są w bardzo atrakcyjnej cenie.

Promocja na Spotify Premium

Ze Spotify można korzystać za darmo, ale wiąże się to z reklamami, niższą jakością dźwięku i brakiem przydatnych funkcji. Jeśli więc często używamy tej usługi, to warto sięgnąć po Spotify Premium, tym bardziej, że cena jest naprawdę przystępna.

Podstawowy abonament to tylko 19,99 zł miesięcznie. W tej cenie otrzymujemy dostęp do ogromnej bazy utworów na wielu platformach, a także możliwość poznawania nowej muzyki, dobranej do naszego gustu. Co więcej, Spotify Premium oferowany jest również w jeszcze atrakcyjniejszych abonamentach. Studenci zapłacą tylko 9,99 zł, pary za Spotify Premium Duo zaledwie 24,99 zł, a Premium dla rodziny wycenione jest na 29,99 zł.

Wciąż mało? To teraz z usługi można korzystać za 0,99 zł przez trzy miesiące. Po upływie tego okresu cena powróci do normalnej stawki 19,99 zł. Należy zaznaczyć, że oferta specjalna skierowana jest dla osób, które wcześniej nie korzystały ze Spotify Premium.

(fot. Spotify)

Spotify przygotował również ofertę dla użytkowników, którzy wcześniej zrezygnowali z opłacania abonamentu. Za powrót do Spotify Premium zyskają oni trzy miesiące za 19,99 zł, więc można powiedzieć, że dwa miesiące dostaną gratis. Oferta jest niedostępna dla osób, które zrezygnowały z Premium po 15 kwietnia 2019 roku.

Obie promocje trwają do 30 czerwca 2019 roku. Szczegóły znajdziecie na stronie Spotify.

Spotify zamierza zwiększyć bazę użytkowników Premium

Szwedzka firma pochwaliła się ostatnio danymi za pierwszy kwartał 2019 roku. Wynika z nich, że z usługi w wydaniu premium korzysta już 100 mln osób. Imponujący wynik, zwłaszcza na tle konkurencyjnego Apple Music, mającego o połowę mniej użytkowników opłacających abonament.

Mimo tych wzrostów, kolejny kwartał został zamknięty z brakiem zysków. Spotify stwierdził wówczas, że aktualny cel to przede wszystkim powiększanie bazy użytkowników, a wysokie zyski jeszcze się pojawią. Nowa promocja to z pewnością jeden z kroków wykonanych w kierunku realizacji tego planu. W końcu część osób, która zdecyduje się na sięgnięcie po promocję, powinna zostać z usługą po okresie trzech miesięcy.

Polecamy również:

TOP 10 najpopularniejszych polskich podcastów w Spotify

źródło: Spotify