Nareszcie odblokowały się ceny po przerwie świątecznej. Oto przyjemna promocja na smartfony i laptopy

Nie jest tajemnicą, że w czasie przedświątecznej gorączki zakupowej, ogólnie w sklepach ceny różnych produktów zamiast być niższe, to odrobinę rosną. Po jakimś czasie wracają do normy, a nawet zakup wielu rzeczy jest bardziej opłacalny niż przed świętami. Rzućcie okiem na przykład na promocję, dzięki której za niektóre sprzęty zapłacimy po 100 lub 200 zł mniej.

Media Expert zorganizował promocję, która obejmuje wiele działów: od urządzeń AGD przez najważniejsze sprzęty RTV po urządzenia mobilne i pomniejsze akcesoria komputerowe. Raczej normalne jest, że nasz wzrok przyciągają przede wszystkim okazje na smartfony czy laptopy, o których na Tabletowo piszemy najczęściej. Stąd spośród różnych większych i mniejszych obniżek, zwróciliśmy uwagę na kilka wartych uwagi pozycji.

Smartfony tańsze niż gdzie indziej

Wśród smartfonów godnych naszego zainteresowania są telefony, których ceny w oficjalnej dystrybucji są dzięki promocji niższe niż gdziekolwiek indziej. Promocja wymienia na przykład modele:

Recenzja taniego Huawei Y7 2019, który wygląda na droższego niż jest

Ponadto można przyjrzeć się cenom smartwatchy i smartbandów:

Recenzja smart opaski Honor Band 5 – godny rywal Xiaomi Mi Band 4?

Laptopy z różnej półki

Czasowe obniżki dotknęły także wybrane modele laptopów. Od razu rzucają się w oczy takie propozycje jak:

  • Huawei Matebook X Pro z procesorem Intel Core i5, 8 GB RAM i dyskiem 512 GB SSD za 5799 zł (czyli 200 zł taniej niż wszędzie indziej)
  • Acer Swift 5 z procesorem Intel Core i7, 8 GB RAM i dyskiem 256 GB SSD za 4099 (100 zł taniej niż gdzie indziej)

Pamiętajcie tylko, że żeby skorzystać z niższych cen, należy wpisać w koszyku z zamówieniem specjalny kod rabatowy. Dla każdej kategorii produktów jest on inny – znajdziecie do na stronach z interesującymi Was produktami.

Oczywiście to nie wszystkie obniżki, jakie można znaleźć w promocji Media Expert. Może Wam też uda się zwęszyć coś ciekawego.

 

źródło: Media Expert