Nie tylko OnePlus: również Motorola chce mieć telewizor ze swoim logo

Kiedy producent smartfonów decyduje się na wprowadzenie na rynek własnego telewizora, nie jest to coś szczególnie wyjątkowego. Przecież można już kupić odbiorniki TV marki Xiaomi, Redmi, a do wielkiej premiery szykuje się OnePlus, bo o takich weteranach rynku jak Samsung, LG czy Sony już nie wspomnę. Do tego grona będzie chciała dołączyć Motorola.

16 września w New Delhi odbędzie się impreza, podczas której Motorola ma zaprezentować dwa ważne urządzenia. Pierwszym z nich jest smartfon Moto E6 Plus, który mieliśmy okazję poznać na targach IFA 2019 w Berlinie. Drugim zaś będzie inteligentny telewizor, co jest o tyle znamienne, że Motorola dotąd nie mieszała się w rynek smart TV.

Producent nie zdradza o swoim salonowym ekranie niczego szczególnego. To, co udało się ustalić, zawęża się do informacji o wyposażeniu telewizora w soundbar na dole, który ma zapewnić lepsze wrażenia dźwiękowe zbliżone do kina domowego.

Sprzęt najpewniej nigdy nie trafi do Polski. W przeciwnym razie byłby zaprezentowany wcześniej, podczas berlińskich targów. Ma być sprzedawany w Indiach za pośrednictwem sieci handlowej Flipkart.

Do premiery swojego smart TV przymierza się także OnePlus, ale obserwując, jak powolne ta firma ma ruchy (o telewizorze tej marki mówi się od miesięcy), swobodnie można założyć, że transmisję z premiery OnePus TV będzie można obejrzeć na telewizorze Motoroli.

Kolejne nowości od Redmi – telewizor Redmi TV 70″ i laptop RedmiBook 14 Pro

źródło: Tech2
na zdjęciu głównym: Mi LED TV 4X Pro