fot. Huawei

Masz problem ze swoim smartfonem Huawei? Teraz naprawisz go taniej i dostaniesz prezent

Nie każdy ma to szczęście, że jego smartfon bądź inne urządzenie mobilne działa bez zająknięcia przez cały czas użytkowania. Pół biedy, gdy usterkę można naprawić w ramach gwarancji. Schody zaczynają się wtedy, kiedy okres ochronny się zakończy lub danego rodzaju uszkodzenia gwarancja producenta nie obejmuje (na przykład mechanicznych wynikających z winy użytkownika). Dzięki akcji „Dni Serwisowe” naprawy pogwarancyjne sprzętów Huawei będą nieco mniej kosztowne. Co więcej, właściciele wybranych modeli inteligentnych telefonów oraz tabletów mogą liczyć na miły i przydatny w codziennym użytkowaniu prezent.

Dni Serwisowe Huawei

Huawei ma bardzo silną pozycję na polskim rynku, nie tylko w segmencie smartfonów, ale także tabletów i laptopów. Nic więc dziwnego, że nie traktuje klientów w Polsce po macoszemu, ponieważ szybko by się to na nim zemściło. Producent przykłada dużą uwagę również do wsparcia posprzedażowego i regularnie przygotowuje akcje, które pozwalają użytkownikom ograniczyć koszty napraw nieobjętych gwarancją.

Począwszy od najbliższego czwartku, 30 maja 2019 roku, aż do odwołania, każda naprawa pogwarancyjna w autoryzowanym serwisie Huawei będzie tańsza o 100 złotych, pod warunkiem, że klient zleci ją w ostatni czwartek, piątek lub sobotę danego miesiąca. Pełną listę placówek znajdziecie na dedykowanej stronie internetowej akcji (w sumie jest ich osiemnaście i wśród nich znajduje się także flagowy salon w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie).

Co więcej, właściciele wybranych smartfonów i tabletów przy okazji otrzymają w prezencie idealnie dopasowaną folię na ekran swojego sprzętu. Do prezentu uprawnieni są posiadacze następujących modeli:

  • seria Huawei P:  P Smart, P8 Lite, P9, P9 Lite 2017, P9 Lite Mini, P10, P10 Lite, P20, P20 Pro, P20 Lite, P30, P30 Pro, P30 Lite
  • seria Huawei Mate: Mate 9 Pro, Mate 10 Pro, Mate 10 Lite, Mate 20 Pro, Mate 20 Lite
  • seria Huawei Y: Y6 2018, Y6 2017, Y5 2018, Y5 II, Y7 2018, Y7 2017, Y6 II
  • inne: MediaPad T3, MediaPad T3 7”, MediaPad M3 Lite 10, Honor 8, Nexus 6P

Każdy klient może przynieść do autoryzowanego serwisu więcej niż jedno urządzenie, ale jednocześnie może z promocji skorzystać tylko jeden raz w danym miesiącu.

Źródło: informacja prasowa