Huawei logo
fot. Huawei

Huawei uruchamia własną platformę reklamową, jako przeciwwagę dla Google Ads

Huawei przechodzi ostatnio przez bardzo ciężki okres, mimo to chińskiemu producentowi na pewno nie można odmówić ogromnego zaparcia i ciągłej walki o utrzymanie pozycji na rynku. Dziś ogłoszono, że firma uruchamia własną platformę reklamową – Huawei Ads.

Czym jest Huawei Ads?

Huawei Ads zapewni reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei przez atrakcyjne formaty reklamowe. Platforma obejmuje zarówno użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów, które załapały się jeszcze na Usługi Google, ale też najnowszych urządzeń marki opartych na ekosystemie Huawei Mobile Services.

Z nowej usługi mogą korzystać już reklamodawcy, twórcy aplikacji i właściciele sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do bazy potencjalnych klientów. Reklamy mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach należących do Huawei, takich jak: Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale też w aplikacjach partnerów, które są zintegrowane w Ads Kit. Huawei chwali się, że obecnie na polskim rynku jest już 15 tysięcy takich programów.

Dzięki Huawei Ads możliwe jest prowadzenie profesjonalnej i efektywnej kampanii reklamowych, a reklamodawcy będą mogli precyzyjnie wybierać grupy docelowe i określać cele swoich działań. Do wyboru mają być reklamy w takich formach jak: baner, interstitial i rewarded wideo.

Platforma Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją. Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, startupy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników.Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska

Huawei zachęca swoich partnerów do zakładania darmowego konta na stronie projektu, gdzie otrzymają dostęp do panelu, który umożliwi założenie kampanii, analizę prowadzonych działań reklamowych i zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą też skorzystać z platformy Supply Side Platform, pozwalającej na ustalanie miejsc, w których w aplikacji wyświetlają się reklamy.

Huawei należy się ogromny szacunek za to, że pomimo wielu przeciwności losu nie poddaje się, ciągle walczy o swoją pozycję i poprawę wizerunku. Pozostaje mieć nadzieję, że takie działania przywrócą firmę do miejsca, w którym była przed wprowadzeniem ograniczeń handlowych.