fot. Huawei

Huawei uruchamia własną platformę reklamową, jako przeciwwagę dla Google Ads

Huawei przechodzi ostatnio przez bardzo ciężki okres, mimo to chińskiemu producentowi na pewno nie można odmówić ogromnego zaparcia i ciągłej walki o utrzymanie pozycji na rynku. Dziś ogłoszono, że firma uruchamia własną platformę reklamową – Huawei Ads.

Czym jest Huawei Ads?

Huawei Ads zapewni reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei przez atrakcyjne formaty reklamowe. Platforma obejmuje zarówno użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów, które załapały się jeszcze na Usługi Google, ale też najnowszych urządzeń marki opartych na ekosystemie Huawei Mobile Services.

Reklama

Z nowej usługi mogą korzystać już reklamodawcy, twórcy aplikacji i właściciele sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do bazy potencjalnych klientów. Reklamy mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach należących do Huawei, takich jak: Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale też w aplikacjach partnerów, które są zintegrowane w Ads Kit. Huawei chwali się, że obecnie na polskim rynku jest już 15 tysięcy takich programów.

Dzięki Huawei Ads możliwe jest prowadzenie profesjonalnej i efektywnej kampanii reklamowych, a reklamodawcy będą mogli precyzyjnie wybierać grupy docelowe i określać cele swoich działań. Do wyboru mają być reklamy w takich formach jak: baner, interstitial i rewarded wideo.

Platforma Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją. Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, startupy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników.

Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska

Huawei zachęca swoich partnerów do zakładania darmowego konta na stronie projektu, gdzie otrzymają dostęp do panelu, który umożliwi założenie kampanii, analizę prowadzonych działań reklamowych i zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą też skorzystać z platformy Supply Side Platform, pozwalającej na ustalanie miejsc, w których w aplikacji wyświetlają się reklamy.

Huawei należy się ogromny szacunek za to, że pomimo wielu przeciwności losu nie poddaje się, ciągle walczy o swoją pozycję i poprawę wizerunku. Pozostaje mieć nadzieję, że takie działania przywrócą firmę do miejsca, w którym była przed wprowadzeniem ograniczeń handlowych.