Glovo zaliczyło ogromną wpadkę. Dało klientom kod na 125 złotych, a potem anulowało zamówienia

Glovo

Wiele aplikacji, za pośrednictwem których można zamawiać m.in. jedzenie z restauracji, raz na jakiś czas udostępnia klientom dodatkowe środki lub kody rabatowe. Glovo niespodziewanie wykazało się ogromną hojnością, jednak – jak się okazuje – prawdopodobnie przez przypadek lub tragiczny w skutkach błąd.

Glovo zaliczyło ogromną wpadkę. Dało klientom kod na 125 złotych, a potem anulowało zamówienia

Dziś, tj. 4 listopada 2021 roku, wkrótce po północy na portalu pepper.pl pojawiła się informacja o niezwykle atrakcyjnej promocji dla użytkowników Glovo – po wpisaniu kodu BLACKFRIDAY dostawali oni aż 125 złotych w prezencie na dowolne zamówienie.

Dodatkowe środki miały być ważne do 15 listopada 2021 roku. Jak nietrudno się domyślić, okazja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników serwisu pepper.pl, ale dość szybko okazało się, że to prawdopodobnie pomyłka.

Kod działał tylko przed kilka godzin. Co więcej, wiele osób zgłosiło, że 125 złotych, które dodali na swoje konto za pomocą kodu BLACKFRIDAY, po prostu z niego zniknęło. Inne natomiast napisały, że ich zamówienie zostało anulowane, ponieważ wybrali przyszłą godzinę dostawy, a nie natychmiastową (co jest zrozumiałe, jako że większość sklepów nie pracuje w nocy, dlatego mogły zrealizować zamówienie najwcześniej dziś rano).

Co jednak ciekawe, niektórym osobom udało się skorzystać z promocji – kilka z nich pokazało paragony i zamówienia, które zostały im dostarczone przez kuriera. Przynajmniej w jednym przypadku zażądał on jednak zapłaty za produkty przy odbiorze, dlatego został odesłany przez klienta z kwitkiem.

Mimo wszystko nie ulega wątpliwości, że akcja z kodem BLACKFRIDAY na 125 złotych w Glovo była ogromnym błędem. Niektórzy użytkownicy, którzy z niej skorzystali, ale ich zamówienie zostało anulowane, otrzymują jako rekompensatę kod na kilkanaście złotych do wykorzystania podczas przyszłych zakupów.

źródło: Glovo

Nie brakuje jednak głosów rozgoryczenia – pojawiają się sygnały o zamiarze skierowania sprawy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jednocześnie widać też, że aplikacja Glovo lawinowo jest oceniana na 1 gwiazdkę w Sklepie Google Play przez niezadowolonych klientów. Osoby, które skorzystały z kodu BLACKFRIDAY, otrzymują wiadomości od Glovo od następującej treści:

Dzień dobry, z powodu wykrytych nieprawidłowości związanych z pochodzeniem kodu BLACKFRIDAY został on anulowany. Prosimy o zgłoszenie na adres support@glovo.mail.kustomerapp.com w celu dalszego wyjaśnienia sytuacji.
Exit mobile version