Naruto x Fortnite

Epic Games ogłosił wielki cross-over Fortnite z Naruto, dattebayo!

Nawet tak wielki gigant branży gier jak Fortnite nie może uchronić się przed inwazją anime. Epic Games właśnie ogłosiło wielką współpracę z marką Naruto, reprezentującą kultową animację z lat 2000.

Reklama

Drużyna 7 znów w komplecie

Uzumaki Naruto, Hatake Kakashi, Haruno Sakura oraz oczywiście Uchiha Sasuke. Legendarna drużyna 7 jest już w pełni dostępna do zakupu za pośrednictwem wewnętrznego sklepu w Fortnite.

Zawartość podzielono na paczki, których ceny prezentują się następująco:

Reklama
  • Naruto + Kakashi Bundle: 2100 V-Dolców,
  • Sasuke + Sakura Bundle: 2200 V-Dolców,
  • Zestaw narzędzi shinobi: 1500 V-Dolców.
W ostatnie wakacje mocno wciągnąłem się w Fortnite. Cross-over z Naruto będzie świetną okazją na powrót. Byleby to nie skończyło się niepotrzebnie wydaną kasą na bohaterów
W ostatnie wakacje mocno wciągnąłem się w Fortnite. Cross-over z tak wielkim anime będzie świetną okazją na powrót. Byleby to nie skończyło się niepotrzebnie wydaną kasą na bohaterów

Co ciekawe, każdego z bohaterów kultowej animacji można też zakupić osobno, po 1500 V-Dolców. Jedynie Sasuke z jakiegoś powodu kosztuje 1600 V-Dolców. Gdyby jednak tego było mało, w sklepie pojawiło się też mnóstwo narzędzi, paralotni oraz ekranów ładowania, nawiązujących do innych postaci z największego uniwersum wydawnictwa Shonen Jump oraz Studio Pierrot. Cała masa kosmetyki tylko czeka na głodnych przygód shinobi.

Wierna adaptacja w grze

Choć produkcja Epic Games często miewała problemy z adaptacją bohaterów z innych uniwersów, cross-over z kultowym anime wyszedł ekipie Sweeneya całkiem nieźle. Cała Drużyna 7 to bardzo wierne, wykonane w technice cel-shading modele, które bardzo dobrze komponują się w kreskówkowym światem w Fortnite.

Jak donosi PC Gamer, w trybie kreatywnym odwzorowano fragmenty Wioski Ukrytego Liścia, dzięki czemu grający mogą zwiedzić legendarne miejsce narodzin herosa.

Warto zaznaczyć, że 4 lata po emisji ostatniego odcinka przygód żółtowłosego shinobi, animacja ciągle tkwi w świadomości wielu odbiorców kultury masowej. W Polsce stała się ona popularna poprzez wysiłki stacji Jetix, która emitowała niepełną, pierwszą serię w okolicach roku 2007. Liczne filmy, książki oraz gry wydawnictwa Bandai-Namco sprawiły, że dzisiaj animacja ta zbliża się swoją legendą do statusu takich marek, jak Dragon Ball czy One Piece.