Ikony pakietu Office (fot. Microsoft)

Ogromny problem z Microsoft 365. Nie działają Teams, Outlook, OneDrive

Microsoft zmaga się z dużą awarią swoich usług. Tysiące użytkowników ma problemy z działaniem Teamsów, Outlooka, OneDrive’a i kilku innych aplikacji i serwisów giganta z Redmond.

Trwa awaria Microsoft 365

Technicy Microsoftu mają ręce pełne roboty. Nic dziwnego – kluczowe usługi firmy nie działają. Ludzie, którzy próbowali wysłać dziś maila przy pomocy Outlooka, czy wrzucić pliki na dysk OneDrive’a mogli się bardzo zawieść na tych usługach.

Liczba zgłoszeń dotyczących platformy Microsoft Teams oraz innych, wciąż wzrasta. Sam portal downdetector.com odnotował dotąd blisko 2 tysiące zgłoszeń, a to najwyraźniej nie koniec.

Problemy z usługami Microsoftu mają użytkownicy z Warszawy, Wrocławia, Krakowa, czy Katowic, ale jasne jest, że problem dotyka nie tylko Polski, ale ma znacznie większy zasięg. Z identycznymi trudnościami muszą radzić sobie klienci firmy w innych częściach Europy, a także w Ameryce Północnej i Azji.

Póki co, czekamy aż kluczowe usługi Microsoftu będą znów dostępne (fot. Microsoft)

Outlook wciąż niedostępny

Microsoft jest świadomy ogromnych trudności z dostępem do usług firmy. Jak można przeczytać na stronie dotyczącej statusu Microsoft 365, awaria dotknęła:

  • Microsoft Teams,
  • Exchange Online,
  • Outlook,
  • SharePoint Online,
  • OneDrive for Business,
  • Microsoft Graph.

Już zidentyfikowano źródło problemów i trwają prace nad przywróceniem produktów do pełni funkcjonalności.

Pozostaje tylko czekać, aż technicy opanują ten pożar. Ustawiają się długie kolejki do służbowych konferencji na Teamsach… ;)