Ważne
Wiko VIEW

Chcesz kupić Honora 9? Zrób to na vMall – oszczędzisz kilkaset złotych i dostaniesz opaskę gratis

Jesteśmy świeżo po europejskiej premierze Honora 9. Ale chociaż na pierwsze, polskojęzyczne recenzje musimy jeszcze trochę poczekać (Kasia już się wzięła do roboty), możemy już teraz założyć, że jest to bardzo ciekawe urządzenie. Mam na myśli nie tylko jego specyfikację techniczną, ale również poprzeczkę, którą wysoko zawiesił mu poprzednik. W porównaniu z nim, Honor 9 zadebiutuje w nieco wyższej cenie. Mamy jednak dla Was sposób, dzięki któremu zaoszczędzicie kilkaset złotych i przy okazji załapiecie się na gratis o niemałej wartości.

Honor 8 kosztował w Polsce “na start” 1999 złotych, a więc o 200 złotych mniej niż Honor 9. Rzecz jasna, biorąc pod uwagę rynkowe ceny innych urządzeń, cena tego ostatniego wciąż nie wygląda na mocno wygórowaną. Za niemal bliźniaczego Huawei P10 (porównanie obu modeli możecie zobaczyć tutaj) trzeba dla przykładu zapłacić 2699 złotych. Jeżeli jednak można zaoszczędzić, to dlaczego nie skorzystać?

Kluczem do tego może być vMall, czyli oficjalny sklep Huawei i Honor. Honor 9 jest tam już dostępny, na dodatek z zaprezentowaną dzisiaj również w Berlinie opaską Honor Band 3. Jak wygląda to cenowo? Otóż – na przykładzie niemieckiej wersji serwisu – za sam smartfon musimy zapłacić 429,90 euro. W przeliczeniu na złotówki otrzymujemy równowartość około 1814 złotych. Do tego należy doliczyć jeszcze koszt przesyłki, który w tym przypadku wynosi 33,92 euro (~143 złotych). Razem wychodzi więc ~1960 złotych, czyli jest o 240 złotych mniej. Dostępna jest niebieska i srebrna wersja kolorystyczna.

Ale nie można zapominać o dołączonej do zestawu opasce. Otrzymacie ją jako gratis, podczas gdy normalnie kosztuje ona 69 euro. Tak więc nie dość, że dzięki tej ofercie na samym smartfonie oszczędzicie ponad 200 złotych, to jeszcze stoi przed Wami szansa zgarnięcia prezentu o wartości ponad 300 złotych. Brzmi nieźle, prawda?

Minusy? Tak naprawdę na horyzoncie pokazuje się jeden. Mianowicie, kupujecie co prawda urządzenie z oficjalnej dystrybucji i rzecz jasna możecie korzystać z europejskiej gwarancji, lecz smartfon musiałby jednak zostać odesłany do niemieckiego serwisu marki. Czy to dla Was duża wada, to już musicie ocenić sami. Według mnie, jeżeli macie w planach zakup Honora 9, to ofertę vMall powinniście przynajmniej dobrze przemyśleć. Potrzebny link znajdziecie w źródle.

Na koniec jeszcze jedno info: jeśli zdecydujecie się nabyć Honora 9 za pośrednictwem vMall, to jeżeli wypełnicie po otrzymaniu smartfona odpowiedni formularz, otrzymacie dodatkowo zwrot 30 euro. Czyli łącznie za wszystko wyjdzie Wam nie ~1960 złotych, a ~1830 złotych. Oferta ważna jest do 11 lipca 2017 roku.

Źródło: vMall

Komentarze

  • Paweł

    Nie. Huawei ma gwarancję MIĘDZYNARODOWĄ. To oznacza ze telefon możemy zanieść do POLSKIEGO serwisu i zostanie on tam naprawiony nieodpłatnie, jeśli oczywiście awaria podlega gwarancji.

    • Pytałam dziś o to przedstawicielkę Huawei, która się opiekuje naszą grupą w Berlinie. Powiedziała, że trzeba wysłać sprzęt do Niemiec. Nie wymyśliłam tego ;)

      • bulbnow

        Wierzymy Pani Redaktor, lecz przedstawicielka Huawei nie stoi ponad europejskim prawem, naprawiałem w Polsce Motorolę kupioną w NL, jak odpowiednio bym postraszył – zakładam że naprawił bym i Huawei, a bezapelacyjnie wygrał bym w Sądzie.

        A tak z innej beczki, dowodzi to tylko jednego, przy takim podejściu do klienta, należy przemyśleć generalnie – czy warto korzystać z oferty Huawei.

        Cokolwiek by nie powiedzieć o rynku telekomunikacyjnym, zakupy u operatorów bywają trudne (mniej chętnie subsydiują), lecz zakupy na wolnym rynku i proszenie o realizację gwarancji należnej prawnie (EU), przykro mi – ja (przy takim podejściu), mówię Huawei = STANOWCZE NIE !.

        • Tylko przekazuję, co usłyszałam.

          • bulbnow

            Wierzę, dlatego ani jedno moje słowo, nie było skierowane przeciwko Pani osobie, czy wypowiedzi. Linków wklejał nie będę, nie chcę przysparzać pracy moderacji, to informacje ogólnodostępne – są zobowiązani respektować w PL, gwarancję na towar nabyty na terenie EU.

            “Zgodnie z przepisami UE sprzedawca musi udzielić co najmniej dwuletniej gwarancji prawnej (tzw. rękojmia) na wypadek, gdyby zakupiony towar okazał się wadliwy bądź nie wyglądał lub nie działał tak, jak przedstawiono w opisie. Jednak w niektórych państwach przepisy krajowe wymagają udzielenia dłuższej gwarancji.”

            “Udzielenie gwarancji jest bezpłatne, a następuje poprzez oświadczenie gwaranta złożone w dokumencie gwarancyjnym bądź w reklamie. To tam znajdziemy prawa i obowiązki, które bierze na siebie gwarant, a także uprawnienia kupującego, w razie gdy właściwość towaru nie będzie odpowiadała tej, o której zapewnia udzielający gwarancji. Nie oznacza to jednak, że dokument gwarancyjny może być sformułowany dowolnie.”

      • Norbert Nowakowski

        a ja pytałem w serwisie autoryzowanym i nie serwisują na gwarancji urządzeń zakupionych spoza Polskiej dystrybucji

        • bulbnow

          Widocznie nie czytali własnej gwarancji – którą wkleił Paweł (⇧), a to trochę wstyd…

        • Foka

          Osoby pracujące w serwisach maja to do siebie, że niewiele wiedza na temat przepisów jakie obowiązują.
          Wystarczy im je przypomnieć i poinformować o konsekwencjach odmowy, nagle da się naprawić wszystko :)

      • Paweł

        https://f01.esfr.pl/product_warranty_terms/9020795997/document.pdf
        1. HUAWEI POLSKA gwarantuje sprawne działanie urządzenia, na które została wydana niniejsza karta gwarancyjna pod warunkiem korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami zawartymi w instrukcji obsług.
        3. Okres gwarancji obejmuje 24 miesiące (6 miesięcy na akcesoria) od daty sprzedaży urządzenia Użytkownikowi. Niniejszej gwarancji podlegają również Produkty zakupione w państwie należącym w dniu zakupu do Unii Europejskiej oraz na Islandii, w Norwegii i Szwajcarii, o ile nie upłynął okres wskazany w zdaniu powyżej. Ujawnione w tym okresie ewentualne wady lub uszkodzenia objęte gwarancją powinny zostać niezwłocznie zgłoszone w miejscu zakupu sprzętu lub bezpośrednio do Autoryzowanego Serwisu.

        Regulamin gwarancji jasno mówi że Huawei Polska gwarantuje działanie sprzętu który został kupiony w UE i EFTA jeśli zostanie on oddany do autoryzowanego serwisu. Również w Polsce. Niech nie wciskają kitu albo chociaż zadbają o to aby regulaminy były zgodne z tym co mówią.

        Oczywiście nie jest to atak na Ciebie, po prostu zastanawiam się po co firma wprowadza wszystkich w błąd. Trochę wstyd patrząc na ich wielkość :/

        • bulbnow

          Widzisz, istnieje “wielkość i “wielkość”, można np. porównać Stanisława Lema i 2 metrowego dresa – o każdym z nich – powiedzielibyśmy “wielki”, prawda ? ;-)

  • Wojtek KoKs Kozłowski

    A nie ma gdzieś na niemieckiej stronie promocji na Honora 8? ;-)

    • Faithless 993

      Wojtek, na allegro kupisz już za 1350 zł :-) No chyba, że chciałabyś jeszcze dostać do tego opaskę za 300 zł i zwrot 130 zł bo wypełnieniu formularza to niestety nie ma takiej oferty ;-)

    • Norbert Nowakowski

      tylko pamiętaj że jak kupisz od kogoś kto nabył drogą od Operatora Komórkowego w PL to jak osoba która ci sprzedała nie będzie płaciła regularnie rachunków to Operator może zablokować zakupiony u niego aparat i nie interesuje go że ma już nowego nabywcę ..

      • VMortens

        A robią tak już wszyscy operatorzy, czy tylko dwóch. Dodatkowo, czy ten telefon będzie zablokowany tylko na terenie PL, czy wszędzie?

      • Wojtek KoKs Kozłowski

        Wiem wiem już czytałem o tym wątku. PLUS ma już od jakiegoś czasu a T Mobile od 29.04.2017. Dlatego tel z T mobile i Plusa na olx lub allegro są nieznacznie taniej. Coraz więcej ludzi o tym wie i nie chcą tel z tych sieci branych w ratach sprzętowych.

    • Paweł

      Jest 60 Euro tańszy ale bez opaski. IMO nie warto.

  • Polaczek

    Nie, nie i jeszcze raz nie! My Polacy nie potrzebujemy łaski że strony Huawei i jakiś marnych zwrotów i gratisów. Niech sobie z tego korzystają Niemcy – naród nędzarzy I skąpców. My zapłacimy pełną kwotę w naszej polskiej walucie i w naszej polskiej, oficjalnej dystrybucji bo nas na to stać i mamy swój honor ?

    • Norbert Nowakowski

      Dokładnie .. nie będzie Niemiec pluł nam w twarz ;)

    • Technologiczny Łukasz

      Z tym, że w PL jest słabsza wersja

      • VMortens

        vmall też sprzedaje wersję 4GB RAM.

    • Meleager

      właśnie honor 9 :D

    • Tomasz G.

      Powinna być specjalna wersja dla młodzieży wszechpolskiej ;)

  • Mietek

    Proszę do ceny dodać podatek w wysokości 74,05 euro.

    • Tomek_S

      A to z jakiej racji? Czyżby jakiś polxit mnie ominął?

    • VMortens

      Jaki podatek? Podatek od czego? Napisz, że cło jeszcze, będzie w tym tyle samo prawdy…

    • bulbnow

      Kolega jak rozumiem, pisze do nas z Ukrainy ? :-)

  • As

    Szkoda że autor nie zadał sobie trudu i nie przeczytał warunków zwrotu 30 euro. Owszem zwrócą ale tylko na konto w niemieckim banku. Taka sama promocja była na Honor 8 na Black Friday i zwracali 50 euro. Serwis w Polsce naprawi też taki sprzęt w razie awarii. Potwierdzone w regulaminie i BOK. Poza tym swego czasu w Satuenie był Honor 8 i voucher na 60 euro.

  • Mirek

    I jak myślicie opłaca się kupować tego honora 9 czy może jednak poczekać aż stanieje honor 8? Jeżeli jednak postawić na 9 to czekać na premierę polska czy jednak z Niemiec brać ?

  • Hulk

    Bardzo chętnie przeczytałbym artykuł o zamawianiu przez vmall, o reklamacji, zwrocie itp. Ukaże się taki kiedyś?

  • brawański

    Gwarancja obejmuje całą UE nie ma problemu bo kupując kiedyś honora 6+ w Niemczech wysłałem go do polskiego serwisu gdzie rozłożyli ręce i ponownie do Niemiec tydzień i po sprawie.
    Pisałem do Huaweia i też nie mieli informacji o Honor 9 Premium na rynek EU lecz w poniedziałek wyszła informacja, że jednak będzie ten 6 GB RAMu.
    Ja nie załapałem się na opaskę Honor Band 3 ale na 30e zwrotu.
    Jeśli ktoś na siłę chce zmienić Honora 8 na 9 to gra nie warta świeczki. Naprawdę jest to odświeżona ósemka

  • brawański

    Gwarancja obejmuje całą UE nie ma problemu bo kupując kiedyś honora 6+ w
    Niemczech wysłałem go do polskiego serwisu gdzie rozłożyli ręce i
    ponownie do Niemiec tydzień i po sprawie. Wysyłałem honora 8 który się nie obudził po aktualizacji kupionego w Czechach do serwisu w PL i też nikt problemu nie robił.
    Pisałem do Huaweia przed zakupem obecnej dziewiątki
    nie mieli informacji o Honor 9 Premium na rynek EU lecz w poniedziałek
    wyszła informacja, że jednak będzie ten 6 GB RAMu.
    Ja nie załapałem się na opaskę Honor Band 3 ale na 30e zwrotu.
    Jeśli ktoś na siłę chce zmienić Honora 8 na 9 to gra nie warta świeczki. Naprawdę jest to odświeżona ósemka

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona