Ważne

Notice: Undefined property: WidgetCache::$id_base in /home/tablet/domains/tabletowo.pl/public_html/wp-content/plugins/buddypress/bp-core/bp-core-filters.php on line 923

Samsung przeprasza klientów, publikując oświadczenia w amerykańskiej prasie

Jaki jest powód tych przeprosin? Chyba każdy się domyśla, że to nieudany Galaxy Note 7 nakłonił firmę do takiego właśnie działania. Opóźnione dostawy tego modelu były pierwszymi krokami podjętymi przez firmę. Następnie Koreańczycy uruchomili program wymiany, który w końcowej fazie objął wszystkie sprzedane dotychczas egzemplarze. Niestety i to nie pomogło. Finalnie Samsung zadecydował o zaprzestaniu produkcji Note’a 7.

Problemy jakie napotkał na swojej drodze producent, mogą mieć dla firmy bardzo poważne skutki. Po pierwsze – co już zresztą wiecie – firma poniesie przez tę wpadkę ogromne koszty, które tak naprawdę finalnie mogą jeszcze wzrosnąć. Po drugie – i chyba najważniejsze – Samsung może stracić zaufanie wiernych klientów, które budował przez lata i ta wizja może być dla Koreańczyków przerażająca.

Przeprosiny ukazały się na łamach trzech amerykańskich gazet – New York Times, Wall Street Journal i Washington Post.

samsung-galaxy-note-7-przeprosiny

                                                                                   Przeprosiny firmy Samsung

Prezes i CEO Samsung Electronics w Ameryce Północnej, przeprasza użytkowników za to, że firma nie utrzymała – za sprawą Note’a 7 – odpowiednich standardów jakości. Koreańska firma deklaruje również, że śledztwo nadal trwa i badane są wszystkie możliwe przyczyny wybuchów tegorocznych notatników.

Dochodzenie jest bardzo czasochłonne – sprawdzane są baterie, oprogramowanie, a także cały proces produkcji tego modelu. Prezes firmy jednoznacznie stwierdza, że ujawni wyniki tych badań, ale równoczesnie prosi o wyrozumiałość, bo firma potrzebuje na to nieco więcej czasu.

Wspomiany zostaje również incydent z pralkami, bo to właśnie na amerykańskim rynku niektóre egzemplarze (te, ładowane od góry), miały kłopot z pokrywą. Winowajcą był błąd na etapie projektu, to właśnie z tego powodu górna pokrywa pralki strzelała w powietrze i mogła stwarzać zagrożenie…

Zbyt dużo problemów zwaliło się Samsungowi na głowę i to w tak krótkim okresie czasu. Niektórzy mówią, że skoro jest wina, to powinna być i kara. Częściowo się z nimi zgadzam, ale tak od siebie dodam, że współczuję firmie tej sytuacji. Najbardziej szkoda mi tego, że to właśnie Samsung wielokrotnie zaskakiwał nas nowymi rozwiązaniami technologicznymi i ma on ogromny wkład w rozwój mobilnych (i nie tylko) technologii.

Mam jedynie nadzieję, że Galaxy S8, mimo plotek o opóźnionej premierze, to będzie produkt dopracowany w każdym calu i na jego widok znowu krzykniemy – WOW! Bo to będzie coś, co (prawie) każdy będzie chciał mieć.

Źródło: PhoneArena oraz TheVerge

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.


Notice: Undefined property: WidgetCache::$id_base in /home/tablet/domains/tabletowo.pl/public_html/wp-content/plugins/buddypress/bp-core/bp-core-filters.php on line 923

Komentarze

  • Taka prawda

    Szkoda ze trafilo na Samsunga. To w zasadziej najwiekszy potentat szeroko pojetej elektroniki uzytkowej. Mamy zarowno RTV, AGD i ogromny dzial mobile. Oni moga wprowadzac nowe rzeczy, od Samsunga mozna miec wszystko z jednej firmy i na wysokim poziomie. Gdyby padl dzial mobilny sony, htc czy nawet lg… Nikt by nie stracil…

    • hawkeye116477

      Na wysokim poziomie… Pracujesz tam, że ich tak zachwalasz czy to
      sarkazm? A tam Note 7, płonęły i inne fony wcześniej i starali się ukryć
      skalę zagrożenia, nic z tym nie robili…

    • Artur Węgliński

      Samsung i wysoki poziom no tak.

    • Rob

      Jak można żałować „korpo”, które się tak zagalopowało z ładowaniem kasy w marketing/reklamę, że aż im zabrakło na porządne testy produkowanego sprzętu za który żądali marne 4kpln?

      Narazili zdrowie/życie klienta, a klient mówi że wszystko OK, nic się nie stało, szkoda samsunga. on taki biedny i ma straty finansowe.

  • jUzek

    Samsung sam sobie nagrabił przez pazerność i rutynę oraz olewanie klientów topowych modeli – stracił kontrolę nad tym co i w jakiej ilości produkuje! Wariantów smartfonów Samsung produkuje tyle, że trudno to ogarnąć! Biorąc jeszcze pod uwagę, że Samsung mocno personalizuje swoje telefony oprogramowaniem, które musi być specjalnie „ubogacone”, a to trwa miesiące i powoduje problemy! Tu nie trzeba było być „szerlokiem”, by przewidzieć katastrofę, która teraz ma miejsce! W mojej rodzinie od dawna używane są/były topowe Samsungi z serii Note, ale już zdecydowałem się na konkurencyjne smartfony (jeden już jest) i może być tak, że mój Note 4 to ostatni Samsung.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona