Ważne

Tegoroczne Nexusy od HTC na pewno nie będą wyglądać tak samo

Już w sierpniu Google ma oficjalnie zaprezentować Androida 7.0 Nougat, a więc możemy być pewni, że razem z najnowszą odsłoną systemu zadebiutują dwa tegoroczne Nexusy od HTC. Dlatego nie powinno dziwić, że na ich temat pojawia się coraz więcej doniesień. I choć na początku mówiono nam co innego, to teraz już wiemy, że smartfony będą różnić się od siebie nie tylko specyfikacją techniczną, ale i wyglądem.

Według informacji, pochodzącej (rzekomo) bezpośrednio od HTC, a konkretniej działu, odpowiedzialnego za produkcję urządzeń, tegoroczne Nexusy mają wyglądać zupełnie inaczej. Marlin, czyli większy model, ma mieć w pełni metalową obudowę. Pojawia się też nawiązanie do HTC 10, co może potwierdzać, że czerpano z jego designu pełnymi garściami.

Z kolei obudowa 5-calowego Sailfisha ma zostać wykonana w głównej mierze z tworzywa sztucznego. Metal też się oczywiście pojawi, ale z niego będzie zrobiona tylko ramka, okalająca smartfon. Taki zabieg ma pomóc obniżyć cenę urządzenia, choć i tak szacuje się, że nie zejdzie ona poniżej 350 dolarów (około 1400 złotych bez podatku).

Opierając się na dotychczasowych przeciekach i dodając do tego powyższe doniesienie, możemy wywnioskować, że tegoroczne Nexusy od HTC będą wyglądać tak:

Źródło: Nexus Blog

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • dred

    350$ za plastikowy smartfon? To bedzie musial mieć mocarna specyfikacje, zeby powalczyl z masa ciekawych propozycji, glownie chinskich producentow( Huawei, Honor, Meizu, Xiaomi), zeby cos ugrac. Czy tylko mi sie wydaje, ze Nexusy skoczyly sie w okolicy Nexusa 5?

    • Paweł

      Nie wiem, mi się bardzo 6 podobała pewien czas temu, 6P też wygląda dobrze.
      Mam nadzieję że do Marlina wsadzą 650 lub 652 + 3 GB RAM. Wtedy plastikową obudowę w tej cenie będzie można wybaczyć ( sami wiecie ile kosztuje sprzęt ze Snapem 650/652 – mam na myśli Sony i 10 Lifestyle…)

      • Mniejszy to Sailfish, nie Marlin. Oba jednak mają mieć Snapdragona 820/821 i 4 GB RAM.
        http://www.tabletowo.pl/2016/07/06/tak-beda-wygladaly-tegoroczne-nexusy-od-htc/

        • Paweł

          Oj, faktycznie mój błąd, przepraszam :(
          Zupełnie nie wierzę w Snapdragona 820 za 350 USD, ale zobaczymy :) To by było piękne i mogło się nieźle sprzedać :)

          • dred

            Gdyby byl snap 820 za 350$, to by pozamiatal jak kiedys Nexus 4(o ile dobrze pamietam). Obawiam sie, ze to będzie cos na snapie 617, a w cenie 350$, czyli u nas kolo 1500-1700zl, to już kariery nie zrobi na świecie, a tym bardzieju nas. Szkoda,ze Google jest kolejnym producentem, ktory uwierzyl, ze moze konkurowac z Apple. A bylo tak pięknie na poczatku😀. Super sluchawki za male pieniadze (pierwsze Nexusy, pierwsze Motorole od Google).
            A jesli chodzi o najwieksza przewage nexusow, czyli czysty amdroid, to dla mnie tez nie jest to zaden cymes. Aktualizacje owszem szybkie, ale czesto niedopracowane, a z kolei brak preinstalowanych aplikacji np. do zarzadzanoa energia, sa dla mnie minusem.

          • Paweł

            Rozumiem. Ja bym jednak postawił na Snapa 652 – zadowoli 99% użytkowników a i przy cenie 350 USD było by to bardzo dobre połączenie. A jakby w tej cenie był 820 – biorę bez zastanowienia.
            Ja się chyba zastanowię nad Nexusem. Może czysty Android jest tym czego szukam? :) Pozdrawiam!

          • Lawstorant

            Skoro ZTE w Axonie 7 daje 820 i 4GB ramu za 400 dolarów z wykananiem premium to czemu nie?

          • zet

            Skoro ZTE Axon mini (ze Snapdragonem 616) pojawił się w Polsce dopiero rok po premierze i w cenie 1800zł… to czemu HTC nie miałby sprzedawać Nexusa w Polsce ze Snapdragonem 617 za 2500zł? Przypomnij sobie HTC 10 Lifestyle albo HTC One a9…

          • J.z

            Ale to nie HTC ustala ceny tylko Google

        • nem

          Sailfish bedzie kosztowal minimum 2000zl i bedzie mial maksymalnie Snapdragona 617 – o ile w ogole bedzie deostepny w Polsce.

          • nem

            Albo Sailfish zastapi w Polsce Marlina jako flagship (Marlin nie będzie w Polsce oficjalnie w sprzedazy) i bedzie kosztowal 3000zł.

  • Glee

    Marlin wygląda ok z tyłu, za to Sailfish niezbyt urodziwie. Jednak bardziej podoba mi się 5x.

  • Ten Sailfish super wygląda

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona