Zmiany w Play. Marcin Gruszka członkiem zespołu prowadzonego przez Małgorzatę Zakrzewską

Marcin Gruszka, dyrektor ds. Public Relations w Play stracił nieco na swobodzie w związku z powołaniem nowego Departamentu Komunikacji. Jego szefową zostanie Małgorzata Zakrzewska.

Jak przekazał Play w komunikacie prasowym,

Reklama

„Play podjął decyzję o utworzeniu nowego Departamentu Komunikacji. Nowy departament połączy obszary public relations, public affairs i komunikacji wewnętrznej. Na stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji została powołana Małgorzata Zakrzewska. Członkami jej zespołu są: Marcin Gruszka, Ewa Sankowska-Sieniek, Matylda Walewska-Romanowska, Katarzyna Tajak-Pietrowska i Witold Tomaszewski.”

Oznacza to bardziej scentralizowane działania PR-owe niż dotąd. Zyska na tym przede wszystkim płynność w komunikacji wewnętrznej tych działów, ale jednocześnie poszczególni liderzy stracą na dowolności działań. Mam na myśli Marcina Gruszkę, który dotąd dysponował własnym zespołem, i jako dyrektor działu PR miał sporą swobodę. Teraz pole jego działań nieco się zawęziło, jako że będzie musiał raportować do nowego dyrektora Departamentu Komunikacji, stając się częścią większego zespołu.

Marcin Gruszka, jako „ludzka twarz sieci Play”, działa w sieci od 2007 roku. W ciągu lat pracy dla Fioletowych odczarował on wizerunek rzecznika operatora jako osoby z wiecznie poważną miną, przekazującą komunikaty w chłodnym, urzędniczym tonie. Zamiast tego nawiązywał kontakty z użytkownikami przez bloga, wideorelacje i sieci społecznościowe, dając się poznać z luźniejszej strony – tak potrzebnej sieci, która chciała uchodzić za rewolucyjną na polskim rynku telekomunikacyjnym. Od teraz jego postać na pewno będzie nieco mniej eksponowana, jako że zmienia się polityka wewnętrzna firmy.

Roszady organizacyjne mają prawdopodobnie związek z nowym prezesem spółki P4, Jean-Marc Harionem, który od połowy 2018 roku kieruje siecią Play w Polsce. W konsekwencji, zarząd sieci opuścili w ubiegłym roku Hans Cronberg, Jacek Niewęgłowski (dyrektor ds. strategii firmy) oraz Bartosz Dobrzyński (dyrektor ds. marketingu). Najwyraźniej więc to nowej zmianie na tych stanowiskach zawdzięczamy kampanię dotyczącą „5G Ready”.

Małgorzata Zakrzewska

Dyrektorem Departamentu Komunikacji została Małgorzata Zakrzewska, która ostatnie 13 lat poświęciła rozwojowi sieci Play. Była już dyrektorem ds. Public Affairs, a wcześniej zajmowała podobne stanowisko jako dyrektor ds. Corporate Relations. Jej doświadczenie na pewno przyda się sieci Play, ale też zapewne zmieni sposób, w jaki operator będzie podchodził do klienta w publicznej komunikacji.

 

źródło: wirtualnemedia.pl, Spider’sWeb