Xiaomi przemyśli kwestię reklam w MIUI | Tabletowo.pl

Xiaomi przemyśli kwestię reklam w MIUI

Dołącz do dyskusji 0

Każda nakładka jest inna. MIUI charakteryzuje nie tylko mnogość mniej lub bardziej przydatnych funkcji, ale również fakt, że pojawiają się w niej reklamy. Xiaomi zadeklarowało, że przyjrzy się tej kwestii i ją dogłębnie przemyśli.

Reklamy w MIUI

Przyznaję, że moim zdaniem umieszczanie reklam w różnych miejscach interfejsu jest dziwną i dość drażniącą praktyką – nie bez powodu spora część internautów uruchamia różnego rodzaju adblocki, aby pozbyć się natrętnych okienek, które promują jakiś produkt lub usługę.

Co ciekawe, niektórzy użytkownicy deklarują, że w swoim smartfonie Xiaomi nie widzą żadnych reklam. Z czego to wynika, szczerze mówiąc – nie mam pojęcia. Faktem jednak jest, że producent umieszcza je w różnych miejscach interfejsu, co możecie zobaczyć na poniższych zrzutach ekranu z recenzji Redmi Note 7.

Mniej reklam w MIUI

CEO Lei Jun zadeklarował, że Xiaomi przyjrzy się reklamom i zamierza pozbyć się tych, które psują tzw. user experience lub są nieodpowiednie. Producent ma na celu zmniejszyć też ich liczbę, jednak nie zrezygnuje z nich całkowicie. Mimo wszystko chce, aby użytkownicy widzieli potencjalnie interesujące informacje o produktach i usługach.

Działalność marketingowa to bardzo istotna gałąź działalności Xiaomi. W pierwszym kwartale 2019 roku przychody z reklam na urządzeniach mobilnych i w grach były wyższe aż o 167,3% niż w analogicznym okresie rok wcześniej. W tym samym czasie liczba użytkowników MIUI zwiększyła się też do 261 milionów, co oznacza wzrost o 37,3% rok do roku.

Bai Peng, główny menedżer Xiaomi Internet Business Department powiedział, że utworzenie Internet Commerce Department (Departamentu Handlu Internetowego) ma na celu ograniczenie i zoptymalizowanie reklam oraz zwiększenie zadowolenia użytkowników. Nowy dział ma nadzieję poprawić efektywność każdej przestrzeni reklamowej i dokładnie przekazywać reklamy użytkownikom za pomocą algorytmów.

Xiaomi opublikował wyniki finansowe – wzrosty, wzrosty i jeszcze raz wzrosty

Xiaomi opublikował wyniki finansowe – wzrosty, wzrosty i jeszcze raz wzrosty

*Na zdjęciu tytułowym Xiaomi Mi Mix 3 (pod linkiem znajdziecie jego recenzję przygotowaną przez Miłosza)

Źródło: MyDrivers przez GizmoChina

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Mediaexpert - mega okazje!
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona