Aparaty w smartfonach vivo będą wkrótce korzystać z optyki ZEISS

Vivo na poważnie zabiera się za wzmacnianie swojej pozycji na rynku fotograficznych smartfonów. Dzięki współpracy z ZEISS, nowe flagowce tego producenta będą mogły pochwalić się doskonałą optyką.

Smartfony vivo i optyka ZEISS – to może się udać

Firmy vivo i ZEISS ogłosiły dzisiaj podjęcie strategicznej współpracy, która ma zaowocować opracowaniem specjalnej optyki dla aparatów w smartfonach chińskiego producenta. W tym celu powstanie specjalny zespół pracujący w ramach vivo ZEISS Imaging Lab. To wspólny program badawczo-rozwojowy, który ma zaowocować opracowaniem nowych technologii dla modułów aparatów mobilnych.

vivo x51
Dzięki naszemu partnerstwu znacznie więcej konsumentów będzie korzystać z technologii obrazowania ZEISS. Opierając się na synergii wiedzy optycznej i nowych technologii cyfrowych, vivo i ZEISS zamierzają uczynić ze strategicznej współpracy punkt wyjścia do stworzenia nowych możliwości fotografii mobilnej, aby dać użytkownikom pole do jeszcze większej kreatywności oraz wspierać długofalowy rozwój całej branży.Spark Ni – starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu vivo

Obecnie vivo bardzo zależy na tym, by na płaszczyźnie fotografii wyróżnić się spośród innych producentów smartfonów. Do tej pory firma otworzyła globalne ośrodki badawczo-rozwojowe, które zatrudniają ponad 700 specjalistów. Część z nich pracuje nad ciągłym ulepszaniem technologii obrazowania. W rankingu DxOMark vivo X50 Pro+ stoi wyżej nad Samsungami, nawet zaawansowanym Galaxy Note 20 Ultra.

Współpraca vivo i ZEISS skupia się na obszarze mobilnego obrazowania. Bogate, kilkudziesięcioletnie doświadczenia ZEISS w zakresie technologii optycznych pozwolą vivo osiągnąć jeszcze lepszą jakość fotografii we flagowych smartfonachJoerg Schmitz – dyrektor ZEISS ds. produktów dla konsumentów
Planowany ośrodek badawczy vivo w Dongguan

ZEISS pomaga nie tylko vivo

Specjalistyczna wiedza ZEISS przysłuży się nie tylko vivo. Przez długie lata obiektywy tej firmy były jednym ze znaków rozpoznawczych smartfonów Nokii i Microsoftu, a od niedawna pojawiają się one także w urządzeniach Sony. Vivo, mając obecnie 380 milionów użytkowników smartfonów na całym świecie, z pewnością cieszy się na myśl, że będzie mogło wyposażyć swoje telefony w nowe obiektywy o takiej renomie.