Aparaty w smartfonach vivo będą wkrótce korzystać z optyki ZEISS

Vivo na poważnie zabiera się za wzmacnianie swojej pozycji na rynku fotograficznych smartfonów. Dzięki współpracy z ZEISS, nowe flagowce tego producenta będą mogły pochwalić się doskonałą optyką.

Reklama

Smartfony vivo i optyka ZEISS – to może się udać

Firmy vivo i ZEISS ogłosiły dzisiaj podjęcie strategicznej współpracy, która ma zaowocować opracowaniem specjalnej optyki dla aparatów w smartfonach chińskiego producenta. W tym celu powstanie specjalny zespół pracujący w ramach vivo ZEISS Imaging Lab. To wspólny program badawczo-rozwojowy, który ma zaowocować opracowaniem nowych technologii dla modułów aparatów mobilnych.

vivo x51

Dzięki naszemu partnerstwu znacznie więcej konsumentów będzie korzystać z technologii obrazowania ZEISS. Opierając się na synergii wiedzy optycznej i nowych technologii cyfrowych, vivo i ZEISS zamierzają uczynić ze strategicznej współpracy punkt wyjścia do stworzenia nowych możliwości fotografii mobilnej, aby dać użytkownikom pole do jeszcze większej kreatywności oraz wspierać długofalowy rozwój całej branży.

Reklama
Spark Ni – starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu vivo

Obecnie vivo bardzo zależy na tym, by na płaszczyźnie fotografii wyróżnić się spośród innych producentów smartfonów. Do tej pory firma otworzyła globalne ośrodki badawczo-rozwojowe, które zatrudniają ponad 700 specjalistów. Część z nich pracuje nad ciągłym ulepszaniem technologii obrazowania. W rankingu DxOMark vivo X50 Pro+ stoi wyżej nad Samsungami, nawet zaawansowanym Galaxy Note 20 Ultra.

Współpraca vivo i ZEISS skupia się na obszarze mobilnego obrazowania. Bogate, kilkudziesięcioletnie doświadczenia ZEISS w zakresie technologii optycznych pozwolą vivo osiągnąć jeszcze lepszą jakość fotografii we flagowych smartfonach

Joerg Schmitz – dyrektor ZEISS ds. produktów dla konsumentów
Planowany ośrodek badawczy vivo w Dongguan

ZEISS pomaga nie tylko vivo

Specjalistyczna wiedza ZEISS przysłuży się nie tylko vivo. Przez długie lata obiektywy tej firmy były jednym ze znaków rozpoznawczych smartfonów Nokii i Microsoftu, a od niedawna pojawiają się one także w urządzeniach Sony. Vivo, mając obecnie 380 milionów użytkowników smartfonów na całym świecie, z pewnością cieszy się na myśl, że będzie mogło wyposażyć swoje telefony w nowe obiektywy o takiej renomie.