T-Mobile po awarii: 10GB darmowego internetu co weekend do końca miesiąca

Jestem w T-Mobile, to nie jest żadna tajemnica. Wczorajszego wieczoru, wracając z jednej z konferencji w Warszawie, zatrzymałam się na stacji, a w tak zwanym międzyczasie chciałam sprawdzić, co się działo na Tabletowo w ciągu ostatnich godzin i oczywiście zajrzeć na skrzynkę mejlową. Ale… nie mogłam.

Byłam dość zdziwiona. Początkowo zaczęłam szukać problemu w testowym telefonie (Honor 7 Lite), ale szybko okazało się, że nie ma podstaw. Włączyłam ręczne wyszukiwanie sieci i tu nagle wyszło, że to LTE w T-Mobile nie działa, a po przełączeniu się na 3G – jak ręką odjął. Sprawdziłam, co chciałam, dojechałam do domu, po czym przeczytałam, że T-Mobile miało kilkugodzinną awarię sieci LTE. I, cóż, nieświadomie znalazłam rozwiązanie, które było proponowane przez samo T-Mobile w sieciach społecznościowych.

Ale z racji tego, że awaria wystąpiła, operator postanowił się zrehabilitować klientom. Co prawda nie była to awaria, w której użytkownicy nie mieli dostępu do żadnych usług, jak kilka dni wcześniej w Orange, ale mimo wszystko sporo z nas ten problem dotknął. A dzięki niemu będziemy mogli teraz korzystać z bezpłatnego internetu. Oczywiście nie ciągle i nie zawsze, ale jednak.

T-Mobile postanowiło oddać w ręce klientów swojej sieci darmowy pakiet internetu 10GB w każdy weekend (sobotę i niedzielę) lipca. A że takie będą jeszcze trzy, w sumie każdy będzie mógł bezpłatnie wykorzystać 30GB. Z pakietu będą mogli skorzystać wszyscy użytkownicy T-Mobile i Heyah. Pakiet będzie aktywowany automatycznie.

Oto, jak T-Mobile tłumaczy wczorajszą awarię:

Wczoraj, podczas planowych prac aktualizacyjnych w sieci T-Mobile wystąpił problem. W efekcie nasze systemy sieciowe nie mogły zweryfikować dostępu części klientów do usług transmisji danych w sieci LTE. Spowodowało to, że część z Was nie mogła skorzystać z transmisji danych w tej technologii. Na szczęście jeszcze w nocy udało nam się usunąć problem i przywrócić pełną sprawność sieci. Niemniej jednak jest nam przykro, że spotkały Was trudności w korzystaniu z usług.

źródło: T-Mobile na Twitterze:

https://twitter.com/TMobilePolska/status/752886628528578560