Spotify z obsługą Facebook Stories. Nie trzeba już robić zrzutów ekranu
(fot. Spotify)

Spotify z obsługą Facebook Stories. Nie trzeba już robić zrzutów ekranu

Szwedzi ogłosili wprowadzenie obsługi Facebook Stories. Osoby słuchające muzyki w Spotify mogą więc wreszcie dzielić się ulubioną muzyką z użyciem funkcji relacje.

Dzielenie się muzyką to świetna opcja w Spotify

Wśród często udostępnianych postów na Facebooku znajduję te z muzyką. Wiele osób lubi dzielić się słuchanymi utworami ze znajomymi – to one mogą wyrażać nastrój, informować o naszych preferencjach muzycznych czy służyć po prostu do pochwalania się odkrytą świetną piosenką.

Spotify dobrze rozumie, że możliwość dzielenia się muzyką jest dla wielu osób naprawdę ważna. W związku z tym, w aplikacji dostępne są opcje udostępniania, które umożliwią utworzenie linku, wrzucenie piosenki jako postu na Facebooka czy Twittera, a także przesłanie przez Messengera lub inny komunikator.

Spotify sprawdza, co się stanie, gdy podniesie ceny

Od niedawna możliwe jest również wrzucenie ulubionej muzyki do relacji na Instagramie. Wówczas automatycznie tworzona jest grafika, która przedstawia zdjęcie albumu, nazwę wykonawcy i tytuł piosenki. Nie trzeba już więc wykonywać zrzutów ekranu, a następnie wrzucać ich na Insta Story. Wszystko, co musimy zrobić, to wejść do menu udostępniania.

Spotify z nową metodą udostępniania dla użytkowników Facebooka

Podobnie jak w przypadku Instagrama, Spotify zdecydowało się na wdrożenie obsługi relacji na Facebooku. Dzięki temu użytkownik może sprawnie wrzucić atrakcyjnie przygotowaną grafikę, którą zobaczą jego znajomi.

Na Facebook Stories wrzucany jest dodatkowo 15-sekundowy podgląd utworu. Jeśli odbiorca relacji będzie zainteresowany sprawdzeniem całej piosenki, to będzie mógł przenieść się do Spotify bezpośrednio z udostępnionej grafiki. Automatycznie generowany jest bowiem jeszcze link.

Funkcja pozwala wrzucać nie tylko linki do poszczególnych piosenek, ale także możliwe jest udostępnianie albumów czy playlist. Spotify dodaje, że nowość powinna spodobać się nie tylko użytkownikom, ale także artystom. Dzięki niej mogą lepiej promować swoją twórczość i nowo wydane utwory.

Nowość nie jest jeszcze dostępna u wszystkich użytkowników – Spotify zdecydowało się na stopniowe wdrażanie opisanej funkcji. Należy więc uzbroić się w cierpliwość, niezależnie, czy korzystamy z aplikacji w wersji Androida czy iOS.

Polecamy również:

3 miesiące Spotify Premium za darmo dla nowych użytkowników

źródło: Spotify