Producent opaski Xiaomi Mi Band 3 uważa, że smartwatche kiedyś całkowicie zastąpią smartfony | Tabletowo.pl

Producent opaski Xiaomi Mi Band 3 uważa, że smartwatche kiedyś całkowicie zastąpią smartfony

Dołącz do dyskusji 0

Według ostatnich statystyk, w trzecim kwartale 2018 roku sprzedano w sumie 10 milionów smartwatchy – to o ponad 66% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Dobrze to więc wróży na przyszłość. Producent opaski Xiaomi Mi Band 3 jest nawet zdania, że inteligentne zegarki kiedyś całkowicie zastąpią smartfony.

Na zakończonym wczoraj TechCrunch Shenzhen 2018 gościł m.in. CEO Huami, Wang Huang, który wypowiadał się na temat przyszłości wearables. Z jego obserwacji wynika, że urządzenia nadające się do noszenia szybko weszły do ekosystemu, przede wszystkim w opiece zdrowotnej. Co więcej, wierzy on też, że pewnego dnia inteligentne zegarki zastąpią smartfony.

CEO Wang Huang podczas TechCrunch Shenzhen 2018 zaprezentował również pierwszy inteligentny procesor Huami, Huangshan-1. Umożliwia on monitorowanie cyklu pracy serca i potrafi wykrywać ewentualne nieprawidłowości – w tym drugim przypadku wykorzystywana jest oparta na chmurze Sztuczna Inteligencja.

Huami opracowuje nowe algorytmy wspólnie z firmami z Izraela. Przedsiębiorstwo współpracuje też z uniwersyteckimi instytutami badawczymi w Norwegii nad technologiami medycznymi. Udało mu się także nawiązać współpracę z Google i innymi znaczącymi koncernami z tej branży. W samych Chinach Huami skupia się natomiast przede wszystkim na relacjach z inwestorami i deweloperami. CEO Wang Huang widzi szerokie zastosowanie smartwatchy m.in. w domach spokojnej starości i w sporcie.

W 2017 roku Huami sprzedało 18,1 miliona wearables i obecnie ma już 56,1 miliona użytkowników – a produkcją tego typu urządzeń zajmuje się  niespełna cztery lata, od 2014 roku. CEO Wang Huang pochwalił się też, że do tej pory sprzedano już ponad 30 milionów sztuk Xiaomi Mi Band 2, natomiast w ciągu pięciu miesięcy do klientów trafiło ponad 10 milionów opasek Mi Band 3. Co ciekawe, wzrosty sprzedaży największe są nie w rodzimych Chinach, a w innych regionach – Europa jest drugim największym rynkiem zbytu dla urządzeń tej firmy.

CEO Wang Huang zapowiedział również, że w 2019 roku mamy oczekiwać premiery nowego „rewolucyjnego, inteligentnego urządzenia noszonego”, lecz na razie nie zdradził nic więcej na jego temat.

Źródło: TechNode

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Mediaexpert - przeceny!
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona