Hotfix 1.11 dla Cyberpunk 2077. W wersji GOG aktualizacja potrzebuje aż 70 GB miejsca na dysku!

CD Projekt RED przygotował krytyczną poprawkę dla gry Cyberpunk 2077. Ponieważ ostatnia aktualizacja potrafiła nieźle namieszać, najnowszy patch łata to, co zostało zepsute poprzednim razem. Trzeba jednak przygotować sporo miejsca na dysku!

Hotfix 1.11 naprawia problemy z zadaniem Takemury

Weekendowy patch 1.1 dla Cyberpunka 2077 niwelował wiele problemów z grą, ale niestety, jak to bywa w większych pakietach poprawek, potrafił wygenerować kolejne. Po jego zainstalowaniu okazywało się, że mechanika losowania przedmiotów jest „zwichrowana”, co potrafiło nieźle irytować graczy.

Reklama

Jednak jeszcze większym problemem było to, że jeśli gracz podjął się zadania „Stary znajomy” i stan gry został zapisany na wersji 1.06, to po aktualizacji do wersji 1.1 i wznowieniu rozgrywki, potrafiły dziać się cuda. Gdy Takemura dzwonił do V, podczas rozmowy nie pojawiały się opcje dialogowe, uniemożliwiając popchnięcie zadania w kierunku wybranym przez gracza, a interakcje z innymi postaciami pobocznymi w ogóle były zablokowane.

Na szczęście Hotfix 1.11, dostępny dla PC, konsoli i Google Stadia, wydaje się załatwiać tę sprawę, choć oczywiście nie rozwiązuje wszystkich problemów występujących w Cyberpunk 2077. Gracze na forum CD Projekt RED wskazują na kolizje techniczne w wielu innych questach. Ekipa odpowiedzialna za pisanie łatek dla gry wciąż ma ręce pełne roboty.

Przed wyruszeniem w drogę, należy zebrać miejsce na dysku

Hotfix 1.11 nie jest specjalnie „ciężki” do pobrania – paczka aktualizacyjna, w zależności od platformy, waży kilkanaście gigabajtów. Patch w wersji dla gry z GOG.com ma zaledwie 520 MB, ale po pobraniu, GOG GALAXY będzie potrzebować około 70 GB miejsca na dysku, by przeorganizować pliki gry. Pokazuje to, jak głęboko sięga problem, który powstał po wydaniu Hotfixa 1.1.

Zgodnie z zapowiedziami twórców, Cyberpunka 2077 czekają kolejne poprawki, z Hotfixem 1.2 na czele, a dopiero później będziemy mogli liczyć na udostępnienie dodatkowej zawartości w postaci DLC.