Już w przyszłym miesiącu zagramy w Gwinta na iOS

W marcu tego roku CD Projekt RED ogłosił, że Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana zostanie rozszerzona o wydania na sprzęt mobilny — zaczynając od wersji na iOS. Dziś dowiedzieliśmy się, że zadebiutuje ona na iPhone’ach i iPadach 29 października 2019 roku. Port na Androida pojawi się później. Kiedy? Niestety jeszcze nie wiadomo.

Przy okazji ogłoszenia daty Gwinta na iOS, dowiedzieliśmy się też kilku nowych informacji – m.in. tego, że wersja na iOS będzie tak samo rozbudowana, jak wydania na PC i konsole. Cały nasz postęp i zakupy w grze będzie można przenieść pomiędzy komputerem a iOS przy pomocy konta GOG — konsole niestety na to nie pozwolą (mam nadzieje, że tylko tymczasowo). Jeśli zaś chodzi o crossplay, czyli rozgrywkę między różnymi platformami, tu nie ma żadnych ograniczeń – gracze z PC, iOS, PlayStation 4 i Xbox One mogą grać razem.

Jeśli chcecie złożyć darmowe zamówienie przedpremierowe, by nie ominąć premiery Gwinta na iOS — możecie zrobić to w sklepie App Store.

Znamy również obsługiwane urządzenia, są to: iPhone 6S/6S Plus i nowsze modele (nie zapomniano też o niedawno zapowiedzianych iPhone’ach 11), iPad Mini 4 lub nowszy, iPad 5. generacji lub nowszy, iPad Air 2 lub nowszy oraz wszystkie urządzenia z linii iPad Pro. Do odpalenia gry wymagany będzie iOS 12.0 lub kolejne wydania. Na najmocniejszych sprzętach z logiem nadgryzionego jabłka można się spodziewać tekstur w rozdzielczości 4K! Na razie, na stronie gry w App Store widnieje informacja, że Gwint na iOS waży 2,6 GB.

Jeśli chodzi o premierę wersji na sprzęt z systemem Android — CD Projekt RED na razie milczy.

Czy czekacie na mobilnego Gwinta?

Nowy dodatek do Gwinta! Tym razem Novigrad

Źródło: Oficjalna strona gry