Ucierpiałeś w ubiegłotygodniowej awarii Virgin Mobile? Sieć będzie miała dla Ciebie prezent

W ubiegłym tygodniu miała miejsce poważna awaria sieci Virgin Mobile. Na blogu operatora mogliśmy przeczytać przeprosiny, przekazane przez rzecznika sieci oraz dowiedzieć się, że przygotowywane są prezenty dla tych, których dotknęły utrudnienia w komunikacji 21 marca. Jeśli jesteś jedną z takich osób, możesz oczekiwać SMS-a z kodem na dodatkowe usługi.

Virgin Mobile nie precyzuje, jakie prezenty przygotowało dla użytkowników swojej sieci, jednak można się spodziewać, że będą to darmowe pakiety danych.

Reklama

Klienci nie muszą się zgłaszać po swój prezent – kod USSD, który trzeba będzie wpisać w telefonie, dostaną SMS-em. Następnie otrzymają oni informację, że zlecenie aktywacji zostało przyjęte. Pakiet zostanie włączony dopiero po przyjęciu drugiego SMS-a, który ten fakt potwierdzi. Ze względu na dużą liczbę klientów aktywacja pakietu może potrwać do 24h.

Przesłany w SMS-ie kod można będzie wykorzystać do końca kwietnia 2019 roku. Po tym terminie kod będzie już nieaktywny. Przyznany i aktywowany prezent będzie ważny tak samo długo jak aktualny pakiet, z którego korzystamy, dlatego przed aktywacją prezentu najlepiej sprawdzić datę ważności swojego pakietu.

Prezent otrzymają także klienci abonamentowi, przy czym oni nie będą musieli wpisywać żadnego kodu – po prostu zostaną poinformowani o tym, że prezent zostanie uwzględniony w najbliższej fakturze.

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem operator telekomunikacyjny nie jest zobowiązany do wynagrodzenia klientom przerwy w dostawie usług, jeśli przerwa ta nie trwała dłużej niż 12 godzin. ( Art. 105 pkt. 2 i 3 Prawa Telekomunikacyjnego ). Mając jednak na uwadze niedogodności, jakie powstały w wyniku awarii, Virgin Mobile zdecydowało o przyznaniu niezależnych prezentów.

Poważna awaria Virgin Mobile. Klienci nie mogą zalogować się do sieci

Jak wyjaśniło VM, awaria wystąpiła 21 marca, około godziny 4:50 podczas nocnych prac utrzymaniowych. Jej przyczyną był błąd komunikacji między systemem bilingowym Virgin Mobile a siecią radiową. Nie była spowodowana jakimkolwiek problemem z działaniem sieci Play, z której korzystają klienci Virgin Mobile.

 

źródło: Virgin Mobile