Czarny Piątek dla klientów Banku Pekao S.A. jest czarny dlatego, że nie działa aplikacja i bankowość internetowa. Nie można też skorzystać z Blika.
Awaria w Banku Pekao S.A. w Black Friday 2024
Pierwsze zgłoszenia o problemach z dostępem do systemów Banku Pekao S.A. pojawiły się w serwisie Downdetector około godziny 11:00. Po godzinie jest ich już kilka tysięcy i ciągle przybywają kolejne.
Na oficjalnym fanpejdżu Banku Pekao S.A. na Facebooku klienci skarżą się, że nie działa ani aplikacja, ani bankowość internetowa, a ponadto nie można skorzystać z płatności Blik. Niektóre osoby informują również, że nie mogły nawet zapłacić kartą w sklepie.
W odpowiedzi na pełne rozgoryczenia komentarze klientów przedstawiciele banku informują, że instytucja „napotkała utrudnienia” i pracuje nad przywróceniem działania systemów.
Na stronie do logowania do bankowości internetowej widnieje też komunikat:
Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z Pekao24 i aplikacji PeoPay. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów. Przepraszamy za niedogodności.
AKTUALIZACJA (29.11 16:10)
Otrzymaliśmy od przedstawiciela banku wiadomość, że wszystkie systemy i płatności w Banku Pekao działają już prawidłowo.