Alior Bank informuje, że mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Równocześnie bank zapewnia, że trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania.
Awaria w Alior Banku 3 października 2024 roku
Klienci Alior Banku zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do usług już przed godziną 13:00. Pomimo upływu czasu w serwisie Downdetector stale pojawiają się kolejne zgłoszenia. Obecnie można liczyć je już w tysiącach.
Przed godziną 14:00 na oficjalnym profilu banku w serwisie społecznościowym Facebook pojawił się post, w którym potwierdzono, że obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Jednocześnie zapewniono, że trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania.
Bank nie zadeklarował, kiedy pełna funkcjonalność jego systemów zostanie przywrócona – klienci muszą uzbroić się w cierpliwość. Przeprosił jednak za ewentualne „niedogodności”. W związku z awarią nie można skorzystać z Blika, natomiast nie ma żadnych zgłoszeń o problemach z płaceniem kartą w sklepach stacjonarnych.
Aktualizacja
O godzinie 15:28 bank poinformował, że aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online działają prawidłowo.