Klienci Alior Banku muszą uzbroić się w cierpliwość. Aktualnie nie mogą bowiem skorzystać z aplikacji na urządzeniach mobilnych ani zalogować się do bankowości internetowej.
Awaria w Alior Banku. Nie działa aplikacja ani bankowość internetowa
Klienci jednego z największych banków w Polsce zgłaszają, że nie mogą zalogować się ani do bankowości internetowej przez przeglądarkę, ani do aplikacji na swoich urządzeniach mobilnych. W pierwszym przypadku pojawia się taki komunikat:
W drugim natomiast klienci banku widzą taki komunikat:
Bank nie informuje, jak długo potrwają niedogodności – zapewnia jedynie, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i przywróceniem prawidłowego działania systemu.
Pierwsze zgłoszenia pojawiły się w serwisie Downdetector już po godzinie 10:00. Na Facebooku banku dopiero po godzinie 12:00 opublikowano krótki komunikat:
Aktualizacja
Poprosiliśmy biuro prasowe Alior Banku o komentarz do awarii. Otrzymaliśmy go i przytaczamy w całości poniżej:
Potwierdzamy, że klienci mają obecnie problemy z logowaniem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad przywróceniem prawidłowego działania systemów. Jednocześnie informujemy, że klienci mogą realizować transakcje kartowe.