(fot. Tabletowo.pl)

Chcesz sprawdzić Apple Music? Teraz możesz zyskać 5 darmowych miesięcy

Jeśli uważasz, że miesiąc to stanowczy zbyt krótko, aby podjąć decyzję o przedłużeniu subskrypcji na Apple Music, to nowa promocja powinna Cię zainteresować. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków, aby bezpłatnie móc korzystać z usługi przez znacznie dłużej.

Apple Music w świetnej ofercie

Na rynku usług streamingu muzyki prowadzi Spotify i nic nie zapowiada, aby miało się to zmienić w ciągu najbliższych lat. Szwedzi wyraźnie odskoczyli konkurencji i cały czas zwiększają swoje udziały. Nie oznacza to jednak, że brakuje ciekawych alternatyw – i to takich, które mogą okazać się odczuwalnie lepszym wyborem.

Dobrym przykładem konkurencyjnej usługi, która jak najbardziej może zastąpić Spotify, jest Apple Music. Szczególnie w przypadku, gdy korzystamy z kilku urządzeń z Cupertino. Wygrywa tutaj lepsza integracja z całym „ekosystemem”, a także wprowadzony niedawno pakiet Apple One. W jego ramach, wydając 25 złotych miesięcznie, otrzymujemy wygodny dostęp do muzyki, a także Apple Arcade, Apple TV+ i 50 GB przestrzeni w iCloud. Warto zauważyć, że pakiet kosztuje tylko o 5 złotych więcej niż podstawowy pakiet premium w Spotify.

Apple Music
Apple Music na iOS (fot. Tabletowo.pl)

Jasne, powyższy pakiet i możliwa lepsza integracja z iUrządzeniami, brzmią naprawdę dobrze. Przed skorzystaniem warto jednak sprawdzić, czy Apple Music faktycznie jest przynajmniej równie dobrą usługą, co konkurencyjny Spotify. Apple oferuje tutaj darmowy miesiąc, ale dla wybranych osób może to być niewystarczające. Na szczęście, z pomocą przychodzi nowa promocja.

W ramach nowej, ograniczonej czasowo oferty zyskujemy bezpłatny dostęp do usługi przez 5 miesięcy. Myślę, że kilka miesięcy testów powinno już pozwolić na podjęcie ostatecznej decyzji o przesiadce.

Jak skorzystać z promocji?

Podobnie, jak w przypadku kilku wcześniejszych promocji, niezbędna będzie aplikacja Shazam, obecnie należąca do Apple. Bez obaw, uzyskanie 5 darmowych miesięcy nie wymaga skomplikowanych działań. Wystarczy bowiem wykonać kilka prostych kroków.

Co ciekawe, promocja wystartowała wczoraj w jednej z reklam podczas Super Bowl. Widzowie zostali poproszeni o skorzystanie z usługi Shazam w celu zidentyfikowania piosenki Dolly Parton, aby odblokować darmowy dostęp do Apple Music. Na szczęście, osoby, które przegapiły okazję, nadal mogą skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.

W celu skorzystania z promocji, wystarczy kliknąć w link udostępniony przez piosenkarkę Dolly Parton i następnie przejść do Shazama. Baner, służący do odblokowania promocji, powinien zostać wyświetlony w aplikacji.

Należy pamiętać, że oferta skierowana jest dla nowych użytkowników, a do tego tylko tych, którzy korzystają z urządzeń z systemem iOS. Ponadto jest ograniczona czasowo – kody wygasną 31 marca 2021 roku.