Aplikacja Credit Agricole o nazwie CA24 Mobile otrzymuje aktualizację, a wraz z nią nową, przydatną funkcję. Kierowcy samochodów mogą już bezpośrednio w apce bankowej opłacić bilety za parkowanie w miejskich strefach płatnego postoju.
W jaki sposób kupić bilet parkingowy w aplikacji Credit Agricole – CA24 Mobile?
Do listy funkcji aplikacji banku Credit Agricole dołącza wyczekiwana nowość – możliwość uregulowania opłaty za parkowanie. Użytkownicy CA24 Mobile nie muszą już poszukiwać parkometrów, żmudnie wpisywać w nich danych i pilnować pozostałego na bilecie czasu.
Aby skorzystać z usługi parkingów, należy w pierwszej kolejności ją aktywować. W tym celu konieczne jest otwarcie aplikacji, przejście do zakładki Płatności lub Korzyści i wybranie „usługi parkingów”, a następnie włączenie usługi oraz zaakceptowanie regulaminu. Aktywacja musi zostać potwierdzona PIN-em.
Jeśli masz już aktywowaną tę usługę i chcesz kupić bilet, wystarczy przejść do zakładki Płatności lub Korzyści, wybrać usługę parkingów, a następnie dodać pojazd lub wybrać z listy (jeśli są dodane). Konieczne jest także oznaczenie miasta, strefy parkowania oraz rodzaj i czas postoju. Jeżeli nie znasz stref w danej miejscowości, nie musisz się martwić, bo aplikacja CA24 wesprze Cię w wyborze odpowiedniej. Usługa oferuje również funkcję Start/Stop, dzięki której kierowca może włączyć lub wyłączyć zegar czasu parkowania. Transakcja uwierzytelniana jest za pomocą PIN-u.

Funkcjonalność usługi parkingów w Credit Agricole
Opłacanie biletów za parkowanie za pośrednictwem aplikacji bankowych jest już dość powszechne. Podobne usługi proponują m.in. mBank, PKO BP w IKO, Santander Bank Polska, Bank Millennium, Alior Bank, ING Bank Śląski w Moje ING Mobile czy Bank Pekao S.A.
Credit Agricole dołączył do tej listy i dodał „coś od siebie” – możliwość indywidualnego spersonalizowania pojazdów. Jeśli korzystacie z kilku różnych samochodów, możecie nie tylko wpisać ich rejestrację, ale także uzupełnić je o dowolne nazwy, a nawet zdjęcia. Dodatkowo klient ma też możliwość oznaczenia jednego pojazdu jako ulubiony – najczęściej używany. CA24 Mobile pozwala również na włączenie powiadomień typu push, za pomocą których kierowca będzie na bieżąco informowany o pozostałym czasie dla aktywnego biletu.
Usługa opłat parkingowych w tej instytucji bankowej jest obsługiwana przez Mobilet. Credit Agricole ma już plany wobec swojej aplikacji na przyszły rok. Funkcjonalność CA24 Mobile ma w 2025 roku powiększyć się o funkcję biletów komunikacji miejskiej.