Aplikacja InPost (fot. InPost)

Ponad 9 milionów Polaków ma na smartfonie aplikację InPostu

Paczkomaty to dobro narodowe. Korzysta z nich mnóstwo osób, co potwierdza liczba instalacji aplikacji InPost Mobile na smartfonach.

Reklama

9,3 mln użytkowników InPost Mobile

Nie do wiary, jak w ciągu kilku lat zmienił się obraz firm kurierskich w naszym kraju. Obecnie InPost jest liderem w dostarczaniu przesyłek do automatów paczkowych, podczas gdy Poczta Polska przespała okres największego wzrostu grupy Integer. Polacy polubili się bardzo z wygodnymi funkcjami aplikacji InPost Mobile.

Według badań Mediapanel Gemius, apka InPostu ma już ponad 9,3 mln użytkowników. Daje jej to drugie miejsce wśród najpopularniejszych aplikacji e-commerce w Polsce.

Rafał Brzoska, prezes InPost jest bardzo zadowolony z takiego wyniku. Jak stwierdził, „Aż 9,3 mln naszych klientów jest najlepszym dowodem, jak nasza ciągła praca nad wprowadzaniem nowych usług i doskonaleniem korzystania z nich w aplikacji zostaje doceniona przez użytkowników. Mogę śmiało powiedzieć, że ani w Polsce, ani w Europie nikt w branży logistycznej nie dysponuje tak dopasowanym do potrzeb klientów i wygodnym narzędziem do zarządzania relacjami oraz komunikacją z klientem„.

InPost Mobile wciąż rozwijane

Nie dziwnym jest, że użytkownicy tak często sięgają po aplikację InPostu. To centrum komunikacji z klientem tej firmy, dzięki któremu sprawdzamy drogę zamówionej przesyłki, nadajemy i odbieramy paczki w Paczkomatach i korzystamy z dodatkowych usług, na przykład pokroju niedawno wprowadzonych „szybkich zwrotów”.

InPost dokłada ogromnych starań, by apka nie tylko była funkcjonalna, ale także zawsze sprawna technicznie oraz wygodna w obsłudze. Takie podejście do programu mobilnego jest godne naśladowania, zwłaszcza, że w wypadku konkurencji aplikacje mobilne traktowane są czasem jako zło konieczne i ostatnie ogniwo w komunikacji z klientami.