e-hulajnoga TIER
źródło: TIER

TIER funduje milion darmowych przejazdów

Dzień Bez Samochodu już w najbliższą środę, 22 września 2021 roku. TIER postanowił więc zafundować swoim klientom milion darmowych przejazdów.

Reklama

Europejski Tydzień Mobilności 2021

Dziś rozpoczął się Europejski Tydzień Mobilności, którego „zwieńczeniem” będzie Dzień Bez Samochodu 2021 w przyszłą środę, 22 września 2021 roku. To inicjatywa, która już od 16 lat ma na celu zachęcić m.in. do korzystania z bardziej ekologicznych środków transportu, takich jak komunikacja miejska, rower, hulajnoga czy ruch pieszy.

TIER aktywnie wspiera Europejski Tydzień Mobilności. W najbliższy piątek i sobotę (17-18 września 2021 roku) będzie można bezpłatnie przetestować e-hulajnogi tej firmy oraz poznać tajniki bezpiecznej jazdy na specjalnym torze i podczas warsztatów. Wydarzenie odbędzie się w warszawskiej Hali Gwardii. Wstęp jest bezpłatny, aczkolwiek wpuszczone zostaną jedynie osoby pełnoletnie. Szczegóły dostępne są na Facebooku.

Reklama

Ponadto firma pojawi się również na gdańskim Dniu Elektromobilności 18 września 2021 roku. Tutaj także przygotowano specjalny tor i odwiedzający przy okazji będą mogli się dowiedzieć więcej o tym, jak bezpiecznie korzystać z hulajnóg w przestrzeni miejskiej. Jeżeli jesteście zainteresowani, ponownie odsyłamy na stronę wydarzenia tego na Facebooku.

TIER funduje milion darmowych przejazdów na Dzień Bez Samochodu 2021. Jak skorzystać?

TIER na tym jednak nie poprzestaje. Z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, który zakończy Dzień Bez Samochodu, przygotował specjalną promocję dla swoich klientów w Polsce – aż milion darmowych przejazdów. Jak skorzystać z tej promocji?

e-hulajnoga TIER
źródło: TIER

Bardzo prosto – wystarczy pobrać aplikację na swój smartfon z systemem Android (Sklep Google Play) lub iOS (App Store) i wpisać kod BEATTRAFFIC w odpowiednim polu. Pozwala on na dwa darmowe odblokowania i 20 minut jazdy, jednak jest jeden haczyk – z niniejszej oferty mogą skorzystać tylko nowi użytkownicy.

Przy okazji warto wspomnieć o tym, że firma już od stycznia 2020 roku jest neutralna klimatycznie, a od kwietnia 2021 roku prowadzi kampanię przeciwko korkom ulicznym i szkodliwym emisjom w ramach inicjatywy „Beat Traffic for Good”, która ma na celu zachęcić do korzystania z alternatywnych i bezemisyjnych środków transportu.