Rebel Galaxy za darmo w Epic Games Store

Kosmiczne RPG Rebel Galaxy za darmo w Epic Games Store

Nie da się ukryć, że zeszłotygodniowymi darowymi grami, sklep Epic Games Store praktycznie pozamiatał. W tym tygodniu, jak się pewnie domyślacie, jest więc nieco skromniej, ale fani RPG i tak powinni być zadowoleni.

Rebel Galaxy za darmo w Epic Games Store

Jeśli kochacie gry, które swoją podstawę skupiają na odkrywaniu ogromnych map, interesującej walce, a także skomplikowanemu systemowi handlu — to Rebel Galaxy od studia Double Damage Games jest właśnie dla Was.

W tej otwartej grze o eksploracji kosmosu wcielić się możecie w kogo tylko chcecie — bohatera, handlarza czy zwykłego kosmicznego pirata. Na swojej drodze spotkać możecie wiele interesujących anomalii czy ras kosmitów, którzy mogą być do nas nastawieni zarówno pokojowo, jak i wrogo.

Gra została wydana w październiku 2015 roku na PC a rok później na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Tytuł ten spotkał się z pozytywnym odbiorem graczy, choć skomplikowane sterowanie spotkało się ze słowami krytyki. Rebel Galaxy broni się za to w innych kwestiach, między innymi dzięki wciągającej rozgrywce i całkiem niezłej (nawet jak na dzisiejsze standardy gatunku) oprawie audiowizualnej.

Niestety, z perspektywy naszego kraju, Rebel Galaxy ma jedną ogromną wadę — tytuł ten nie ma polskiej wersji językowej, co w przypadku gry RPG boli jeszcze bardziej. Na próżno szukać też wersji na sprzęty z macOS — w produkcję tę zagracie tylko na systemie Windows.

Wymagania sprzętowe Rebel Galaxy:

Minimalne:Rekomendowane:
System operacyjny:Windows XP, Windows 7, Windows Vista,
Windows 8, Windows 10
Windows 7, Windows Vista,
Windows 8, Windows 10
Procesor:Intel® Core 2 Duo 2,4 GHz / AMD Athlon X2 2,8 GHz
lub lepszy
Intel® Core 2 Duo 2,4 GHz / AMD Athlon X2 2,8 GHz
lub lepszy
Pamięć RAM:2 GB4 GB
Wolne miejsce na dysku:2 GB2 GB
Karta graficzna:Shader Model 3.0, 512MB VRAM (DirectX 9)Shader Model 3.0, 2GB VRAM (DirectX 11)

Rebel Galaxy możecie przypisać za darmo do swojego konta na stronie sklepu Epic Games Store lub bezpośrednio w aplikacji. Macie na to cały tydzień, bo dopiero 19 sierpnia o godzinie 17:00 zostanie udostępniony kolejny darmowy tytuł, o czym Was oczywiście poinformujemy.