Apple daje tylko 1 rok gwarancji na swoje urządzenia, aczkolwiek klientom w Polsce przysługuje też dwuletnia rękojmia, która jest odpowiedzialnością sprzedawcy. Jeden sklep postanowił jednak zaoferować aż trzyletnią gwarancję na zakupiony u niego sprzęt amerykańskiego producenta.
3-letnia gwarancja na urządzenia Apple w sklepie iMad
iMad jest jednym z autoryzowanych sprzedawców sprzętów amerykańskiej marki w Polsce. Równocześnie prowadzi też autoryzowany serwis urządzeń Apple – w trakcie naprawy korzysta z oryginalnych, dostarczanych przez samego producenta części zamiennych. Klienci mogą skorzystać także z serwisu pogwarancyjnego, mając pewność, że naprawę wykonają przeszkoleni technicy, posługujący się specjalistycznym sprzętem.
Od teraz osoby (fizyczne i prawne), które zrobią zakupy w sklepie iMad, mają zapewnioną 3-letnią Gwarancję iMad. Jest ona udzielana bezpłatnie – nie trzeba za nią ekstra płacić czy wykupywać dodatkowej usługi ochrony sprzętu. Obowiązuje jednak wyłącznie na terenie Polski.

Bezpłatna, 3-letnia Gwarancja iMad obejmuje zarówno sprzęt, jak i wszystkie akcesoria, z którymi jest on sprzedawany. Klienci mogą liczyć na naprawę usterki, wsparcie techniczne i obsługę za pośrednictwem infolinii technicznej, możliwość śledzenia statusu naprawy oraz organizację i pokrycie kosztów transportu urządzenia od klienta do serwisu i z powrotem.
iMad podaje, że w trakcie naprawy wykorzysta nowe części lub wcześniej używane, ale w pełni sprawne, które są równoważne nowym, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, to wymieni urządzenie (na taki sam model lub porównywalny; nowy lub
„równoważny nowemu”).
3-letnia Gwarancja iMad nie obejmuje baterii i innych części, które zużywają się z upływem czasu oraz uszkodzeń mechanicznych.
3-letnia Gwarancja iMad – jak skorzystać i o czym trzeba koniecznie pamiętać?
3-letnia Gwarancja iMad rozpoczyna się od dnia zakupu urządzenia i obowiązuje przez 36 miesięcy. Jej potwierdzeniem jest dowód zakupu oraz dane zawarte w systemie iMad w oparciu o numer IMEI/SN/SD sprzętu. Klient może zgłosić usterkę zarówno osobiście w sklepie, jak i poprzez formularz dostępny na stronie imad.pl/serwis, a także infolinię techniczną.
Co ważne: sklep podkreśla, iż klient musi wyraźnie wskazać, że chce skorzystać z 3-letniej Gwarancji iMad, a nie rocznej, ograniczonej gwarancji producenta albo ustawowo obowiązkowej, dwuletniej rękojmi sprzedawcy. Gwarancja iMad jest bowiem dodatkowym, dobrowolnym świadczeniem sklepu.