Ważne

Nadal czekasz na pieniądze za zwróconego Note’a 7? Nie Ty jeden

Samsung obiecuje szybko uregulować zobowiązania

Jak się okazuje, nie tylko klienci z USA mają powód, żeby narzekać na Samsunga. U nas w kraju pojawiły się trudności z odzyskaniem pieniędzy za zakupione egzemplarze Galaxy Note 7, oddane później w ramach programu zwrotu tych smartfonów, uruchomionym 19 października.

Program zwrotu został uruchomiony globalnie, również w Polsce, z powodu ryzyka, jakie niosło ze sobą korzystanie z Samsungów Galaxy Note 7. Każda sztuka tego smartfonu mogła niespodziewanie się zapalić z powodu wadliwej baterii. Osoby, które oddały smartfon w sposób określony przez polskiego dystrybutora, mogły liczyć na wymianę urządzenia na model Galaxy S7 Edge lub zwrot pieniędzy.

Problem w tym, że jak wynika ze skargi, którą wystosował jeden z użytkowników Note’a 7, pan Krzysztof, na pieniądze, które miały wpłynąć na jego konto w ciągu 14 dni od zwrotu smartfonu, wciąż czeka. A termin, w jakim miał otrzymać gotówkę, dawno minął. Wobec tego, że sprawa wydała się utkwić w martwym punkcie, postanowił on poinformować kilka redakcji o zaistniałej sytuacji i domagać się natychmiastowej reakcji ze strony polskiego oddziału Samsunga.

zwrot-note-7

Rzecznik prasowy Samsunga w informacji przekazanej redakcji SpidersWeb powiedział:

„Owszem mieliśmy niewielkie opóźnienia wynikające z kumulacji ilości zwrotów Note7, a co za tym idzie, zwrotów gotówki klientom. Wiem, że niemal wszystkie przelewy wyjdą z początkiem tego tygodnia, znacząca ilość jeszcze dziś. Nie pozostaje mi nic innego jak bardzo przeprosić naszych klientów za zaistniałą sytuację.”

Pan Krzysztof rozważa oddanie sprawy do prokuratury. Okaże się, czy pomoc prawna będzie potrzebna. Jeśli środki zostaną przekazane w terminie określonym przez rzecznika prasowego, może nie być to konieczne.

Jakkolwiek, jest to spore faux pass ze strony Samsunga. Biorąc pod uwagę tak wrażliwą sprawę, jak zwrot gotówki za smartfony, które mogły dosłownie zapalić się w kieszeni nabywcy, należało wykazać się większą sprawnością. Nawet jeśli za obsuwę w operacjach finansowych nie jest odpowiedzialny polski oddział firmy, byłoby dobrze poinformować o tym zainteresowane osoby – w końcu nie chodziło tutaj o oddanie paru miedziaków, a około 3800 zł.

Aktualizacja:Pieniądze zaczęły wpływać na konta osób, które zwróciły urządzenia

Poszczególni uczestnicy programu zwrotów Note’a 7 otrzymują już środki na swoje konta. Mamy nadzieję, że zgodnie z obietnicą, sprawa zwrotu kosztów dla osób, które spełniły założenia programu, zostanie zamknięta w ciągu najbliższych dni.
Dzięki za info, @samzusterka!

 

źródło: @wiidoo89, SpidersWeb

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • maniek122112

    No a skąd taka biedna firma ma na to wziąć pieniądze, pewnie nawet chwilówki nikt im nie chce dać. Trzeba ich zrozumieć i dalej kochać oraz szanować.

  • Krzysiek

    Zobaczcie jeden mail Pana Krzysztofa i jedno zdjęcie innego naciągniętego nna Twitterze i Samsung jest w plecy na kilkadziesiąt (?) tysięcy złotych za antyPR. A wystarczyło w terminie zapłacić…

    • Tak właśnie działa internet. Trochę to przerażające.

      • Damian R

        Moim zdaniem w tym wypadku jednak nei jest to przerażające. Nic tak nie działa motywująco na firmę jak czarny PR i możliwe z tego tytułu liczne straty. Skoro firma ma swoich klientów w d… to dlaczego klient ma siedzieć cicho?

        • FireFrost

          Przecież z badań wynika, że Samsung nie stracił zaufania wśród swoich fanów i ci dalej zamierzają dać się dymać i kupować ich następne telefony. Ludzie mnie przerażają

          • Damian R

            No cóż… Ja po problemach z S6 i A5 (16) dałem sobie spokój z samsungami. Do dziś uważam, że ich najlepszym telefonem był S2.

          • Gamer

            Mnie najbardziej przeraza to iz mimo ze KAZDY kolejny iohon ma powazne wady to ludzie wciaz nie potrafi porzucic swojej religii i tkwia w tym bagnie…
            To strasznie smutne, ze prawie 15% ludzi to tsk na prawde jaskiniowcy…

        • bob

          ok, tylko to nie jest czarny PR. oni naprawdę dają du…

  • Piotr Kaczmarek

    Z drugiej strony… Nie ważne jak mówią, ważne żeby mówili….

  • stark2991

    Żałosne. To co że było dużo zgłoszeń w jednym czasie? Firma nie ma kilku milionów żeby wypłacić pieniądze? Jasne. Oni po prostu nie chcą tego zrobić. Tak jak przeczuwałem akcja wymiany była robiona pod publikę i ocieplenie wizerunku. Gdy tylko portale przestały o tym pisać to zaczęło się olewanie klienta

  • SZYLU

    Ja również jestem z tych poszkodowanych i oczekujących na zwrot kasy. Oddałem N7 22.11.2016. do tej chwili brak kasy na koncie. Najgorsza firma na jaką trafiłem. Samsung złamał własny regulamin i się z niego nie wywiązał. Pomimo licznych telefonów na infolinię i zapewnień iż pieniądze będę miał w piątek tak się nie stało. Dzisiaj ponownie dzwoniłem i ponownie kazali mi czekać do piątku. Straszne traktowanie klientów. NIE POLECAM KUPOWANIA SPRZĘTÓW FIRMY SAMSUNG. WRĘCZ ODRADZAM.

Przeczytaj następny wpis

HTC porzuci biznes smartfonów i zajmie się wirtualną rzeczywistością?

Firma pokazuje ośrodek badawczy VR za 1,5 miliarda dolarów i komentuje plotki o sprzedaży działu mobilnego

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona