Ważne

Szczegóły odnośnie akcji wymiany Galaxy Note 7 w Polsce – Galaxy S7 edge lub zwrot pieniędzy

Niewątpliwie najważniejszą informacją tego tygodnia jest to, że Samsung wycofał Galaxy Note 7 ze sprzedaży. Wiąże się to z wielomiliardową stratą (mówi się o kwocie rzędu 17 miliardów dolarów!), ale pieniądze to jedno, a wizerunek, który z pewnością trudno będzie odbudować – drugie. Kilka chwil temu na polskiej stronie Samsunga pojawiły się szczegóły na temat programu zwrotów sprzętu lub wymiany na Galaxy S7 edge. Obeszło się bez niespodzianek – warunki są takie same, jak w pozostałych krajach.

Zacznijmy jednak od najważniejszego – jeśli jesteś w posiadaniu Samsunga Galaxy Note 7, nie bagatelizuj sprawy! Zrób kopię zapasową i, w trosce o zdrowie swoje i swoich najbliższych, wyłącz telefon. A następnie oczekuj na kontakt od pracowników Samsunga.

Pamiętajcie – to nie jest błahostka:

galaxynote7-wymianaizwrot2016

Każdy użytkownik Samsunga Galaxy Note 7 może zdecydować, czy chce wymienić urządzenie na Galaxy S7 edge czy otrzymać zwrot pieniędzy. Oba wyjścia z sytuacji wydają się całkowicie w porządku, aczkolwiek drugie jest moim zdaniem bardziej uczciwe. Spójrzmy na szczegóły:

  • wymiana Galaxy Note 7 na Galaxy S7 edge wiąże się z otrzymaniem nowego Galaxy S7 edge oraz różnicy w cenie pomiędzy tymi smartfonami – niestety, nie w postaci gotówki, a vouchera,
  • zwrot pieniędzy za Galaxy Note 7. Tu potrzebny będzie dowód zakupu wystawiony przed 11 października.

Zapewne pojawi się sporo pytań odnośnie drugiego punktu – na szczęście regulamin zwrotu smartfona jest dość szczegółowy:

  • zwrot pieniędzy za Note7 odbędzie się w formie przelewu na wskazany prze Ciebie rachunek bankowy, na podstawie przekazanego dowodu zakupu; w przypadku jego braku, na podstawie średniej ceny rynkowej Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot,

  • dla klientów, którzy zakupili Note7 u operatora wraz umową usług telekomunikacyjnych, kwota zwrotu równa się średniej cenie rynkowej Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot,

  • po otrzymaniu podpisanych przez Ciebie dokumentów dokonamy przelewu na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy, najszybciej jak to będzie możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania podpisanych przez Ciebie dokumentów.

Z każdym klientem infolinia polskiego oddziału Samsunga ma kontaktować się telefonicznie, a cała akcja ruszy w najbliższą środę – 19 października.

źródło: Olaf Krynicki, Samsung

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • The_Ecki

    Dobrze, że będą zwracać ludziom kasę, bo nic innego im nie zostało.

    • Tyro

      Tylko ciekawe ile ta średnia za telefon im wyjdzie.

      • The_Ecki

        Na pewno mniej, lepiej jak ma się dowód zakupu okazać go i pewnie zwrócą całą kasę.

        • Można też zwrócić do sklepu (niezgodność z umową kupna-sprzedaży) i niech oni się martwią.

          • The_Ecki

            Później niech myślą o tym sami. :)

    • Kewin Karlos

      Zapewne są i tacy, którym banki skredytowały zakup, a terminy już minęły

      • The_Ecki

        Zapewne tak, ale tak czy siak, dużo ludzi dało się nabić na minę. Tyle bez ukochanego telefonu.

  • AS

    Jest taki plus, że będę mieć oszczędzone prawie cztery tysiące. No i mogłem się pobawić w testera super telefonu:)

    • Tdy

      No tak owieczki do strzyżenia nawet w takich momentach znajda plusy.

      • Lepiej tak niż ciągle narzekać.

      • AS

        Tak się składa, że na tej transakcji finansowo nic nie straciłem( zyskałem za to gogle VR2 i bon 200zł.).Ps takie podejście do życia bardzo pomaga. Polecam.

  • Eluszkiewicz Robert

    takie same ?

  • cyc997

    Mom zdaniem jest to uczciwa propozycja

  • Paweł

    Jeśli macie to nie oddawajcie, wyłączony za kilka lat będzie unikatem i sprzedacie go może nawet drożej ;)

    • Błagam, powiedz, że to tylko kiepski żart z Twojej strony :(

      • Paweł

        To miał być żart ale w sumie… Jeśli jest niebezpieczny tylko podczas ładowania to jakbym miał ( i miał mnóstwo pieniędzy i mógł go nie używać) to bym zapakował i schował obok gaśnicy. Jak pozostanie na świecie kilka sztuk to kto wie czy za jakiś czas nie będzie wart bardzo dużo, szczególnie w niebieskim. Tak, to wciąż żart :)

  • Marceli Szpak

    ciekawe co zrobią operatorzy gsm…branie topowych smartów wiąże się z wysokimi abo.Czy będą rozwiązywać umowy,czy owce będą płacić abo przez 2 lata,bez posiadania telefonu ?

  • Jacek

    Zamiana na Galaxy S7 EDGE i jeszcze dopłata jakieś 500 zł biorąc pod uwagę obecną cenę tego tel.

  • niconozomu

    Moim zdaniem w takiej sytuacji powinni zaproponować do wyboru S7E lub Note 5.

  • Mircek

    Cyt. „dla klientów, którzy zakupili Note7 u operatora wraz umową usług
    telekomunikacyjnych, kwota zwrotu równa się średniej cenie rynkowej
    Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany
    podmiot”

    To tak trudno podać już konkretną cenę? Czyżby dla każdego przypadku była osobno liczona wartość tego telefonu?

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona