Ważne

Szczegóły odnośnie akcji wymiany Galaxy Note 7 w Polsce – Galaxy S7 edge lub zwrot pieniędzy

Niewątpliwie najważniejszą informacją tego tygodnia jest to, że Samsung wycofał Galaxy Note 7 ze sprzedaży. Wiąże się to z wielomiliardową stratą (mówi się o kwocie rzędu 17 miliardów dolarów!), ale pieniądze to jedno, a wizerunek, który z pewnością trudno będzie odbudować – drugie. Kilka chwil temu na polskiej stronie Samsunga pojawiły się szczegóły na temat programu zwrotów sprzętu lub wymiany na Galaxy S7 edge. Obeszło się bez niespodzianek – warunki są takie same, jak w pozostałych krajach.

Zacznijmy jednak od najważniejszego – jeśli jesteś w posiadaniu Samsunga Galaxy Note 7, nie bagatelizuj sprawy! Zrób kopię zapasową i, w trosce o zdrowie swoje i swoich najbliższych, wyłącz telefon. A następnie oczekuj na kontakt od pracowników Samsunga.

Pamiętajcie – to nie jest błahostka:

galaxynote7-wymianaizwrot2016

Każdy użytkownik Samsunga Galaxy Note 7 może zdecydować, czy chce wymienić urządzenie na Galaxy S7 edge czy otrzymać zwrot pieniędzy. Oba wyjścia z sytuacji wydają się całkowicie w porządku, aczkolwiek drugie jest moim zdaniem bardziej uczciwe. Spójrzmy na szczegóły:

  • wymiana Galaxy Note 7 na Galaxy S7 edge wiąże się z otrzymaniem nowego Galaxy S7 edge oraz różnicy w cenie pomiędzy tymi smartfonami – niestety, nie w postaci gotówki, a vouchera,
  • zwrot pieniędzy za Galaxy Note 7. Tu potrzebny będzie dowód zakupu wystawiony przed 11 października.

Zapewne pojawi się sporo pytań odnośnie drugiego punktu – na szczęście regulamin zwrotu smartfona jest dość szczegółowy:

  • zwrot pieniędzy za Note7 odbędzie się w formie przelewu na wskazany prze Ciebie rachunek bankowy, na podstawie przekazanego dowodu zakupu; w przypadku jego braku, na podstawie średniej ceny rynkowej Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot,

  • dla klientów, którzy zakupili Note7 u operatora wraz umową usług telekomunikacyjnych, kwota zwrotu równa się średniej cenie rynkowej Note7 na rynku polskim wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot,

  • po otrzymaniu podpisanych przez Ciebie dokumentów dokonamy przelewu na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy, najszybciej jak to będzie możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania podpisanych przez Ciebie dokumentów.

Z każdym klientem infolinia polskiego oddziału Samsunga ma kontaktować się telefonicznie, a cała akcja ruszy w najbliższą środę – 19 października.

źródło: Olaf Krynicki, Samsung

Komentarze

Privacy Preference Center

      Necessary

      Advertising

      Analytics

      Other

      Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona