Ważne

Program wymiany Galaxy Note7 – szczegółowe informacje

Z każdym dniem dochodzą do nas kolejne informacje dotyczące akcji związanej z problemami Samsunga z bateriami w Galaxy Note7. Od jakiegoś czasu wiemy już, że sprawa jest producentowi znana i nie zamierza jej bagatelizować. Wczoraj Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Polska, poinformował, że każdy klient może liczyć na wymianę swojego egzemplarza Note7 na nowy. Dziś poznaliśmy kolejne szczegóły w tej sprawie.

Okazuje się, że każdy, kto kupił Note’a 7 w Polsce, może skorzystać z jednej z dwóch opcji wymiany swojego urządzenia na nowy. Pierwszą z nich jest możliwość otrzymania nowego egzemplarza Note7, oczywiście już pozbawionego problemów, przez które cała akcja w ogóle ma miejsce. Wymiana będzie dokonywana „w najszybszym możliwym terminie”, ale nie wcześniej niż 19 września.

Drugą opcją jest natomiast otrzymanie nowego Samsunga Galaxy S7 edge plus różnicy w cenie pomiędzy Note7 a S7 edge. Nie będzie to jednak zwrot w gotówce, a w voucherze do wykorzystania na zakup produktów lub akcesoriów Samsunga w salonach Brand Store. Wymiana ta będzie możliwa już od 12 września.

Co prawda problem z bateriami w Galaxy Note7 dotyczy niewielkiego odsetka użytkowników (zwłaszcza w Polsce, bo przecież u nas nie wystartowała nawet sprzedaż właściwa), ale nie warto bagatelizować sprawy. Jeśli jesteście użytkownikami tego produktu skierujcie się do autoryzowanego serwisu (lista dostępna tutaj) lub skontaktujcie się w tej sprawie z infolinią 801 672 678 bądź 22 607 93 33.

Jak czytamy na stronie Samsunga, program obejmuje wszystkie Galaxy Note7, zakupione w przedsprzedaży i dostarczone do klientów przez autoryzowanych sprzedawców do dnia 19.09.2016.

źródło: Samsung

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • stark2991

    Tymczasem kolejny N7 wybuchł a właściciel musiał pokryć koszty za zniszczenia w pokoju hotelowym. Samsung dał mu telefon zastępczy – Galaxy J1. To się nazywa troska o klienta :D

    • NobbyNobbs

      A co mu mieli dać, kolejnego N7? :P

      • stark2991

        Nie róbmy se jaj, mogli mu chociaż coś z serii A dać, albo nawet ten bidny J5 czy jakiś inny. Przecież J1 doprowadzi właściciela N7 do szaleństwa

        • NobbyNobbs

          Najpierw telefon wybuchł a potem klient :P

    • A z kolei FAA myśli nad tym, żeby zakazać wnoszenia Note7 na pokłady samolotów ;)
      http://www.xda-developers.com/xda-external-link/the-faa-is-thinking-about-banning-the-galaxy-note-7/

      • Marceli Szpak

        Już widzę te rewizje osobiste,w poszukiwaniu ukrytych nołtów 😂😂😂

      • stark2991

        Afera zatacza coraz szersze kręgi :)
        Przynajmniej nudno nie jest :p

      • Pppp

        A ISIS złożyło duże zamówienie tych ze zwrotów.

  • maniek122112

    Tak mieszają, że chyba ja zaraz wybuchnę.

  • NobbyNobbs

    Swoją drogą już widzę jak podczas prezentacji iPhone wpada ktoś z Note 7 na scenę z okrzykiem „Samsung Akbar!”

    • zyxiryxi ciachmach

      hehh

  • Sloma86

    Szkoda że samsung przyoszczędził i nie daje bonu na 25 dolarów tak jak amerykanom … No nic, trzeba będzie się zgłosić do nich i zamówić nowy egzemplarz telefonu… Ciekawe czy można wybrać inny kolor telefonu bo myślę nad niebieskim zamiast czarnego.

  • Sloma86

    Zgłaszałem dziś mojego note do wymiany i spytałem się przy okazji o rekompensatę i ma być bon na 200zł do sklepu samsunga więc inni pewnie dostaną go też.

    • Marcin W.

      Już wiesz, że 200 zł?
      Wczoraj rozmawiałem z 2 brandstorami i mówią, że jeszcze nie wiedzą, czy faktycznie będzie to vaucher, ani tym bardziej na jaką kwotę.

      • Sloma86

        TO usłyszałem gdy zapytałem o rekompensatę, wspomniałem o 50$ dawanych w USA i konsultantka poprosiła mnie o chwilę oczekiwania a następnie zapytała się przełożonej i wróciła do mnie z informacją że będzie kupon o wartości 200zł więc przypuszczam że wiedziała co mówi. Zresztą we francji są lepsze bonusy, takie jak np. gogle.

        • Marcin W.

          Gogle i tak dostaniesz jesli zamawiales w przedsprzedazy.
          Ciekawi mnie te 200 zl bo oficjalnie ma jeszcze takiej informacji (wczorsj nie bylo). Liczylem na 2xtyle:)

          • Sloma86

            No właśnie gogle mam bo wziąłem z orange w abonamencie gdy okazało się że t-mobile przyziewał i ich dział ryzyka kredytowego nie wyraził zgody na moją umowę więc niech spadają na szczaw. No i drugie gogle by można było odsprzedać przecież. No ale te 200zł to usłyszane było na infolinii samsunga więc różnie może być. Dla mnie najważniejsze jest to aby nowy telefon nie resetował się co chwilę i działał solidnie. Narazie muszę przeboleć ten przynajmniej pełny tydzień z huawei P8 kupionym raptem miesiąc temu który ładuje się do pełna w ponad 3 godziny co jest strasznie męczące.

          • Marcin W.

            Nigdy bym nie bral telefonu od operatora, ale jak wolisz:)
            Zobaczymy ile bedzie, ale 200 zl to polowa sluchawek wiec troche lipa:P
            Nom huawei istnieje tak de fscto dopiero od p9.
            Z note 7 na pewno bedziesz zadowolony. Generalnie note to seria cieszaca sie najwiekszym poziomem satysfakcji wsrod wszystkich smartfonow.

          • Sloma86

            Poza nagminnym resetowaniem się telefonu to note 7 był w porządku.
            Co do satysfakcji użytkowników note to od paru lat używam note 10.1 2014edition ze snapdragonem 800 i 32gb pamięci i sprzętowo jest wszystko w porządku lecz system to nadal android 4.4.2 mimo iż wersja z exynosem ma andrka 5, a nie wyszła żadna nowsza seria tego tabletu. Ogólnie jestem tym zawiedziony więc mam nadzieję że ze smartphonem będzie lepiej niż z tabletem.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona