Ważne

Galaxy Note 7 w Japonii nie ma logo Samsunga na obudowie

Logo producenta to – wydawać by się mogło – nieodzowna „część” każdego smartfona. Rzeczywistość wygląda jednak nieco inaczej. Nie wszędzie bowiem Samsung umieszcza swoją nazwę na swoich flagowcach.

Jest to już pewnego rodzaju tradycja, że klienci w niektórych krajach kupują high-endy koreańskiego producenta bez jego logo na obudowie. Taka sytuacja miała już miejsce w przypadku sprzedawanych w Japonii Galaxy S6 oraz Galaxy S6 Edge. Powtórzyła się ona również z Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge, a teraz Samsung zdecydował się na taki krok też w Galaxy Note 7.

Co ciekawe, nie jest to odosobniony przypadek. Samsung stosuje podobną taktykę także w Chinach oraz rodzimej Korei Południowej. Jednak tam, w przeciwieństwie do Japonii, logo producenta usunięte zostało tylko z panelu przedniego. Na tyle wciąż jest ono widoczne.

Nie do końca wiadomo, dlaczego Samsung na niektórych rynkach usuwa swoją nazwę ze swoich flagowców. Na pewno się jej nie wstydzi, więc możemy się tylko domyślać, jakie są powody takiej decyzji.

Źródło: Samsung Japonia, Samsung Chiny, Samsung Korea Południowa przez SamMobile

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Em

    Czyli jakie? Jak myślicie? Nie wiem bo artykuł się nagle skończył :)

    • niconozomu

      W Japonii ludzie wolą kupować swoje rodzime urządzenia. Na takim Samsungu pewnie wyląduje logo sieci czyli Docomo albo SoftBank i będzie większa szansa, że się sprzeda.

      • zalgowski

        Dokładnie, japońskie sieci do większości smartfonów doklejają swoje logo zamiast logo producenta.

        • Paweł

          Piękne ikonki ;)

      • Szczerze? Osobiście nie mam pojęcia, napisałem więc tylko, że na pewno się nie wstydzi swojej nazwy.

        • niconozomu

          Druga część ostatniego zdania odrobinę sugeruje, jakbyś miał jakieś domysły. Przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie.

          • Hm, serio? Nie, nic mi sensownego nie przychodzi do głowy w tej kwestii.

        • I†achi

          Sam napis „Samsung” jest brzydki ^^ Więc bez niego, telefony nabierają na elegancji.

      • DanSlenders

        Na dodatek Japończycy nie lubią za bardzo Koreańczyków i na odwrót za względu na małe zgrzyty w historii.

      • Tomasz Salich

        A to ciekawe bo z tego co ja słyszałem to w Japonii większość ludzi jednak ma iPhone’a.

  • neo

    Zeby wygladal bardziej apple’owsko? ;)

  • Zdzisław Dyrman

    O ile dobrze pamiętam to w czasach przedsmartfonowych Samsung sprzedawał swoje telefony w Azji pod marką Anycall czy jakoś tak.

    • Damian R

      Dokładnie tak – nazywały się one Anycall.

  • Marcin

    Czyli „artykuł” na co pół roku, znowu o tym samym.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona