Ważne

Samsung chwali się, że Galaxy S7 sprzedaje się świetnie. Ale bynajmniej nie w Korei Południowej

Chociaż pod wieloma względami Galaxy S7 nie różni się wiele od Galaxy S6, to i tak jest niemal pewne, że – zgodnie z tradycją – stanie się kolejnym bestsellerem. W tym roku Samsung wyciągnął nawet jeszcze więcej asów z rękawa, aby zachęcić klientów do zakupu. Jak twierdzą Koreańczycy, to działa, bowiem ich flagowce sprzedają się lepiej niż oczekiwano. Z wyjątkiem rodzimego rynku.

Koh Dong-jin, dyrektor działu mobilnego, nie podał żadnych konkretnych liczb, przez co trudno oszacować, o jakiej skali sukcesie mówimy. Wiadomo tylko, że Samsung zamierza się przygotować na spore zainteresowanie klientów, o czym świadczy fakt, że tylko w ciągu trzech pierwszych miesięcy wyprodukuje ponad 17 milionów egzemplarzy swoich najnowszych flagowców.

Koh Dong-jin wyraził również nadzieję, że Galaxy S7 pomoże im w odzyskaniu pozycji w Chinach, będących największym rynkiem na świecie. Warto w tym miejscu podać ważną informację – Samsung zdecydował się udzielić każdemu klientowi, który zdecyduje się zakupić w przedsprzedaży jeden z tegorocznych flagowców, aż 20% rabatu! Widać więc, jak na tacy, że naprawdę zależy mu na tym, aby odzyskać utraconą pozycję.

Zgoła inaczej sytuacja wygląda w rodzimej Korei Południowej. 8 marca ruszył preorder, w ramach którego klienci, podobnie, jak w Polsce, otrzymają w prezencie Gear VR. Jednak według anonimowych źródeł, akcja cieszy się nikłym zainteresowaniem. Powodów jest kilka, a wśród nich m.in. ogólna niechęć do tego sposobu zakupu nowego urządzenia czy niska wartość gratisu, który na wolnym rynku można kupić już nawet o połowę taniej. Część klientów natomiast czeka z podjęciem decyzji na premierę sprzedażową LG G5.

Źródło: Reuters, Business Korea

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Kuba

    Zobaczymy jak będzie się sprzedawał sam produktpo trafieniu na rynek, bez prezentu, który ma zachęcić.

  • czarny

    U nas też nie. X-kom oszukał ludzi i duża cześć, w tym ja dostanie swoje telefony po 22.03 !
    Płacisz za preorder i dostajesz aparat 2 tygodnie po premierze :)
    Nie informowali na bieżąco o stanie magazynowym a nawini ludzie wyczerpali limit, niestey dopiero 2 dni przed końcem preordera raczyli o tym poinformować. Nie muszę dodawać, ze to czas, którego nie starczy na anulowanie, zwrot kasy i zamówienie gdzie indziej, tak by dostać darmowe gogle VR. Bardzo cwane zagranie Xkoma, ja już u nich nic nie kupię.

    • Maciejow

      po 22.03? Dobre sobie! Od dziś (10.03) na stronie jest zmiana i jest wysyłka „od 04.04.” :) Tak jak wyżej, to mój ostatni zakup w tym pożal się boże sklepie.

      • czarny

        Niestety. Ja czekam do jutra na oficjalne stanowisko Samsunga w sprawie dodatkowego roku gwarancji i 12 msc na uszkodzenia mechaniczne, które miały być dodawane do preorderów, tylko to trzyma moje zamówienie w realizacji ;) Jeśli okaże się, że dodatki będą aktywne dłużej, natychmiast usuwam zamówienie i kupię gdzie indziej.

      • czarny

        ps. Maciek, obyśmy byli w puli szczęśliwców, którzy załapią się na wysyłkę 22.03 :DDD Bo potem MOŻE na kwiecień, następna tura ma być podobno w Majówkę losowana :) żenada.

    • dukat

      Osobiście nie rozumiem fenomenu tego sklepu/szrotu. Kupiłem u nich kiedyś laptopa, który zepsuł się po 2 dniach, oddałem , dopłaciłem i wybrałem inny za około 4,5k PLN. Przyjechałem do domu i laptop po 10 minutach używania przestał działać. Pomyślałem że nieszczęścia parami chodzą więc chciałem wymienić na kolejny ale jak zobaczyłem ilość ludzi zgłaszających reklamacje w salonie w Katowicach to przejrzałem na oczy. Oddałem sprzęt i postanowiłem nigdy więcej nic nie kupować u nich. Znalazłem później opinie ludzi na temat tego sklepu i są bardzo zróżnicowane. Ja uważam że firma rozwinęła się na paru sztuczkach handlowych i nie jest do końca uczciwie i fair działającym sklepem.

      • czarny

        Ja kupiłem u nich sporo rzeczy za ok 20k PLN i do tej pory nie miałem żadnych problemów, sprzęty działają do teraz.
        Co nie zmienia faktu, że nic już u nich nie kupię za to podejście z S7E.

  • czarny

    Dziś dostałem info z x-kom, że WSZYSTKIE zamówienia złożone przed 10.03 będą zrealizowane do 22.03.
    Wow, błyskawicznie :P

  • flicker

    Na morele.net który obsługuje oficjalny sklep samsunga dostawa na magazyn ma być w okolicach kwietnia więc nie liczcie że dostaniecie tel jeszcze w marcu

    • czarny

      na x-kom wysyłka od 28.03 – info z dziś.

      • Marcin

        już na x-kom wysyłka od 29.03

  • Marcin

    Wiecie co, kupcie sobie lepiej S6 128 GB tak jak ja to niedawno zrobiłem, dużo nie stracicie a zyskać możecie wiele w tym to, że najdalej po 3 dniach smartfona macie w domu.
    Pozdrawiam fanów Samsunga i posiadaczy Galaxy S6 :-)

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona