Przez trzy miesiące Samsung wyprodukuje łącznie ponad 17 milionów Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge

Galaxy S7 oraz Galaxy S7 Egde można już zamawiać w przedsprzedaży. W zależności od rynku, Samsung dorzuca gratis Gear VR lub Gear S2. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w drugim tygodniu marca. Koreańczycy przewidują, że ich tegoroczne flagowce będą rozchodziły się jak ciepłe bułeczki.

Nie bez powodu bowiem mają zamiar przez trzy miesiące wyprodukować łącznie 17,2 milionów Galaxy S7 oraz Galaxy S7 Egde. Co ciekawe, jest to większa liczba niż w przypadku Galaxy S4 oraz Galaxy S6. Od lutego do kwietnia z taśm produkcyjnych ma zejść – odpowiednio – około 5 milionów, 7,7 milionów oraz 4,5 milionów egzemplarzy tegorocznych flagowców. Razem z fabryk wyjdzie około 9,9 milionów Galaxy S7 oraz 7,3 milionów Galaxy S7 Egde. Dla porównania, przez pierwsze trzy miesiące dostępności sprzedano 15,8 milionów Galaxy S6 i 15,2 milionów Galaxy S4.

Dwa ww. modele do tej pory były najlepiej sprzedającymi się przedstawicielami serii S. Samsung jednak zamierza pobić ustanowione przez nie rekordy, stąd plany wyprodukowania łącznie 17,2 milionów Galaxy S7 oraz Galaxy S7 Egde przez pierwsze trzy miesiące.

Although actual sales volume is to be seen, Samsung Electronics believes that initial response of Galaxy S7 will be positive if we were to look at its production size.

Stosunek ilości wyprodukowanych egzemplarzy Galaxy S7 do Galaxy S7 Egde ma wynieść 6:4. DJ Koh, dyrektor działu mobilnego podczas konferencji na MWC 2016 przyznał, że zarówno klienci, jak i partnerzy biznesowi oczekują wiele od tegorocznych flagowców. Powiedział też, że wierzy, że osiągną one dużo lepsze wyniki niż ich poprzednicy.

All of our customers and partners are expecting a lot from Galaxy S7.

Although I cannot give you detailed numerical values, it seems that Galaxy S7 will have better results than Galaxy S6.

Wielu zarzuca Samsungowi, że Galaxy S7 i Galaxy S7 Egde są jedynie ewolucją oraz swojego rodzaju powrotem do korzeni. Koreański gigant jest najwyraźniej w pełni przekonany o słuszności swojej strategii i wierzy, że powrót obsługi kart microSD (ale jednak nieco ograniczonej) i wodoszczelności oraz lepszy aparat przypieczętują sukces siódmej generacji flagowców. W końcu – jak rzecze promocyjne wideo – jest to przecież więcej niż tylko smartfon:

Źródło: ETNews