(fot. Xiaomi)

Twoje Xiaomi będzie bezpieczne o 3 miesiące dłużej. Firma przedłuża gwarancje na smartfony

Nie ma chyba gorszego czasu na awarię smartfona niż kilka dni po zakończeniu gwarancji. Teraz sprawa jest jeszcze bardziej utrudniona, bo wycieczki po serwisach telefonów komórkowych mogą nie być najlepszym pomysłem. Xiaomi to rozumie i przedłuża gwarancję na urządzenia, którym okres gwarancyjny kończy się na przełomie marca i kwietnia.

Osoby, które dwa lata temu kupiły sobie smartfon Xiaomi lub nabyły go na rynku wtórnym, ale dysponują dowodem zakupu i gwarancją, mogą skorzystać z nowego postanowienia tego producenta. W związku z obecną sytuacją w Polsce, firma postanowiła udostępnić swoim klientom pewne udogodnienie.

3 miesiące dodatkowej gwarancji dla wybranych urządzeń Xiaomi

Przedłużenie gwarancji nie należy się wszystkim nabywcom smartfonów Xiaomi. Firma zawęziła pulę uprawnionych do niej urządzeń. Chodzi o smartfony z oficjalnej polskiej dystrybucji, których gwarancja kończy się w terminie od 15 marca do 15 kwietnia 2020 roku.

To te sprzęty skorzystają z gwarancji dłuższej o 3 miesiące, a więc zamiast 24 miesięcy, będą mogli skorzystać z darmowej naprawy maksymalnie do 15 lipca (dla tych, którym pierwotna gwarancja kończy się 15 kwietnia).

W celu złożenia ewentualnej reklamacji wystarczy skontaktować się z autoryzowanym punktem serwisowym Xiaomi. Kontakt znajduje się pod adresem ccsonline.pl. Cały proces prowadzony jest w formule door to door, więc nie będziemy nawet musieli fatygować się, by nadać przesyłkę na Poczcie czy w punkcie obsługi kurierskiej.

Promocje Xiaomi na czas epidemii koronawirusa

Ponieważ wszystkie stacjonarne sklepy Mi Store są zamknięte, firma ruszyła z promocją na swoje produkty w sklepach internetowych. Jeśli chcecie przejrzeć listę urządzeń biorących w niej udział, polecam zajrzeć do poniższego artykułu. Ceny promocyjne będą obowiązywać do 29 marca.

Salony Mi Store zamknięte, w sieci ruszają promocje na produkty Xiaomi

źródło: informacja prasowa, Xiaomi Polska na FB