samolot plane wizzair wizz air airport
Samolot linii Wizz Air (fot. skyradar | Pixabay)

Wizz Air rezygnuje z wysokiej opłaty. Już nie zapłacisz jak za zboże

Tanie linie lotnicze nazywane są tanimi, ponieważ oferują tanie bilety lotnicze i na tym lista ich tanich usług się kończy. Wizz Air zdecydował się jednak obniżyć absurdalnie wysoką opłatę za połączenie z obsługą klienta, lecz pasażerowie muszą pamiętać o jednym „haczyku”.

Opłata za połączenie z infolinią Wizz Air obniżona od 2025 roku

Tanie linie lotnicze oferują bilety w bardzo niskich cenach, ale rekompensują je sobie cenami dodatkowych usług, na których wykupienie decyduje się bardzo wielu pasażerów. Mowa tu na przykład o konkretnym miejscu w samolocie, dodatkowym bagażu (oprócz jednego bezpłatnego) czy posiłkach na pokładzie.

Ponadto tanie linie, aby ograniczyć koszty, motywują klientów do samoobsługi, w tym samodzielnego zakupu biletów, odprawiania się na loty czy modyfikowania rezerwacji. Zdarzają się jednak przypadki, że ktoś woli lub zwyczajnie musi skontaktować się z infolinią przewoźnika.

Do tej pory było to bardzo kosztowne, ponieważ minuta połączenia z konsultantem kosztowała aż 4,92 złotych za minutę. Nawet kilkuminutowe połączenie wiązało się zatem z odczuwalnym dla portfela wydatkiem, szczególnie że nie zawsze konsultant był od razu dostępny.

Wizz Air zdecydował się w końcu obniżyć stawkę za połączenie telefoniczne z obsługą klienta pod numerem +48221284905 w Polsce – aktualnie klient płaci za minutę zgodnie z cennikiem swojego operatora. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.

wizzair infolinia opłata cena stawka od 2025 roku numer
Infolinia Wizz Air – numer i stawka za minutę połączenia (źródło: Wizz Air)

Infolinia Wizz Air tańsza od 2025 roku, ale wciąż możesz zapłacić słono

Pomimo że opłata za minutę połączenia z infolinią Wizz Air nie wynosi już 4,92 złotych, to równocześnie trzeba pamiętać, że mimo wszystko pasażer może zostać obciążony wysoką opłatą. Na stronie internetowej przewoźnik zastrzega bowiem, że w przypadku skontaktowania się z Telecentrum w celu dokonania transakcji, która jest również dostępna online (zakup biletu lub dowolnej dodatkowej usługi, lub dokonanie zmiany w rezerwacji), zostanie naliczona dodatkowa opłata za transakcję w Telecentrum za każde połączeniewedług aktualnego cennika wynosi ona 68 złotych za każdą transakcję i nie podlega zwrotowi.