Wspierana przez Xiaomi marka Huami, ogłosiła dziś partnerstwo z Timex Group. Celem porozumienia jest opracowanie nowych inteligentnych urządzeń noszonych i zwiększenie udziału firmy w światowym rynku wearables.
Huami zyska silnego partnera. Timex jest uznaną firmą, mającą za sobą lata doświadczenia w produkcji zegarków. Jej renoma jest bezdyskusyjna. Niewykluczone, że Huami bardziej jednak przyda się po prostu logo Timexa niż wieloletni staż jego pracowników, z uwagi na to, że na Zachodzie firma-córka Xiaomi nie jest zbyt rozpoznawalna.
Na czym dokładnie będzie polegać współpraca tych firm?
„Będziemy pracować nad rozwojem modeli biznesowych w celu promowania, wprowadzania na rynek i dystrybucji inteligentnych zegarków dla naszej połączonej bazy klientów i oczekujemy, że wykorzystamy mocne strony każdej firmy na rynku globalnym, jednocześnie korzystając z uznanych kanałów online i offline”
– Wang Huang, prezes i dyrektor generalny Huami Corporation
Wszystko jasne – umowa ma pomóc obu spółkom wzmocnić swoją obecność na rozwiniętych rynkach, takich jak USA i Europa, a także rynkach wschodzących, na przykład w Indiach i Chinach. Firmy zamierzają także rozwijać dodatkowe usługi – na przykład pracować nad wprowadzeniem do urządzeń obsługi płatności NFC, funkcji wspierających kontrolę wagi czy śledzących aktywność fizyczną.
https://www.tabletowo.pl/2017/06/01/recenzja-test-amazfit-pace/
„Razem z Huami, wprowadzimy nową generację smartwatchy, które na nowo zdefiniują tę kategorię urządzeń.”
– Tobias Reiss-Schmidt, prezes i dyrektor generalny Timex Group
Deklaracja szefa Timexa brzmi dość górnolotnie. Zobaczymy, jak firmom uda się wypełnić pokładane w nich oczekiwania.
Od 2013 roku, kiedy powstało Huami, producent sprzedał na całym świecie miliony urządzeń noszonych. W ciągu roku firma wysłała do sklepów ponad 18 milionów smartwatchy i smartbandów.
https://www.tabletowo.pl/2018/07/18/xiaomi-amazfit-huami-dwa-nowe-smartwatche/
źródło: Tech2