T-Mobile jako pierwszy operator obsłuży klientów przez WhatsApp

T-Mobile otwiera kolejny kanał komunikacji z klientami – od teraz z konsultantami sieci porozmawiamy także za pośrednictwem tekstowego czatu na WhatsApp. Wystarczy dodać do naszej książki adresowej odpowiedni numer.

T-Mobile nie są obce alternatywne metody obsługi klientów. Sieć umożliwia kontakt nie tylko przez klasyczną infolinię i Biuro Obsługi Klienta, formularze internetowe czy konsultantów na stronie operatora, ale komunikuje się z nimi na takich platformach jak Facebook, Youtube, Instagram i LinkedIn.

Najczęściej wybieranymi kanałami pomocy w T-Mo są: tradycyjna infolinia 602-900-000, e-mail, aplikacja Mój T‑Mobile, czat online i Messenger. W przypadku tylko dwóch ostatnich sposobów, liczba obsłużonych osób wzrosła dwukrotnie w porównaniu do czasu sprzed epidemii. Dlatego Magentowi postanowili otworzyć jeszcze jedną furtkę.

Pomoc T-Mobile przez WhatsApp

Aby skorzystać z możliwości obsługi za pośrednictwem tego WhatsAppa, wystarczy zainstalować aplikację na smartfonie i dodać do książki adresowej numer +48 22 307 30 33. Po wysłaniu wiadomości tekstowej, konsultanci T‑Mobile dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej udzielić odpowiedzi. Pracownicy sieci będą dostępni codziennie w godz. 7.00-23.00.

Pomoc oferowana przez WhatsApp nie będzie jednak kompletna, tak jak przez Messengera. W aplikacji można załatwić te sprawy, które nie wymagają weryfikacji konta klienta w systemach sieci. Konsultanci odpowiedzą na zapytania związane z ofertą, dostępnym sprzętem i z zapisami regulaminu świadczenia usług, ale chcąc uzyskać pomoc w związku z włączaniem/wyłączaniem usług na koncie, trzeba będzie udać się na stronę internetową operatora lub zadzwonić na infolinię.

Jak za dawnych czasów: oprócz gigabajtów, T-Mobile daje klientom darmowe… minuty

źródło: T-Mobile