To, że reklama jest dźwignią handlu wiadomo nie od dziś. Na tym trudnym polu coraz trudniej jednak się wyróżnić, stworzyć jakiś ciekawy projekt, który zapadnie w pamięć szerszemu gronu odbiorców. Miłą niespodzianką jest więc dla mnie stworzenie nieszablonowej reklamy przez Lenovo.
W swoim materiale, który odnajdziecie poniżej, Lenovo ewidentnie dąży do wbicia przysłowiowej szpili w Apple. Główne kwestie wypowiadane przez bohaterów nagrania można przetłumaczyć jako „oni zmienili gniazdo słuchawkowe, my zmieniliśmy smartfona”. Muzyczka wpada w ucho, niczym stare, dobre Badgers badgers song (włączacie na własne ryzyko) a przekaz zostaje gdzieś z tyłu głowy.
https://youtu.be/Tb3Pqn60g-A
Jak na ironię, Lenovo wraz z linią Moto Z faktycznie do pewnego stopnia zdefiniowało smartfon na nowo, bo moduły zostały przyjęte dość ciepło. Mówi się jednak, że Moto Z2 będzie na nowo posiadała wejście na słuchawki typu audio jack, bowiem to, że w aktualnej Zetce tego gniazda nie znajdziemy, w opinii użytkowników był raczej niezbyt przemyślanym zagraniem.
W sumie, wtedy wystarczy tylko odrobinę przebudować tę reklamę i znowu będzie ona aktualna. No, chyba że to ironia w wykonaniu marketingowców od Lenovo. Jeśli tak, to całkiem niezła.
źródło: YouTube
*na zdjęciu głównym Lenovo Moto Z Play