Zazwyczaj przed zakupem nowego urządzenia szukamy jak największej ilości informacji na jego temat. Pytamy znajomych, przeglądamy treści w internecie oraz idziemy do sklepów, które wystawiają produkty dla bezpośredniego kontaktu z klientem. Jednak niezależnie od tego co usłyszymy czy przeczytamy, nigdy nie możemy być w 100% pewni tego, jak wybrany sprzęt będzie się sprawować. Z takiego założenia wyszedł najprawdopodobniej również Samsung, oferując potencjalnym klientom nową opcję okresu próbnego niektórych ze swoich urządzeń.
W tym okresie można oczywiście zwrócić sprzęt oraz – o ile nie został on uszkodzony – odzyskać zastawione pieniądze. Jeżeli jednak osoba zdecyduje się na zakup, powinna ponownie udać się do jednego z punktów Galaxy Studio bądź też skorzystać z oprogramowania Smart Switch by sformalizować zakup.
Urządzenia które zostały uwzględnione w projekcie, to Galaxy S5, Galaxy Note 3, Samsung Gear 2 oraz Samsung Gear Fit. Zatem południowokoreański gigant proponuje dwa tabletofony/phablety oraz dwa akcesoria na rękę.
Jeżeli pomysł się sprawdzi – a jest to bardzo prawdopodobne – można zapewne liczyć na podobne projekty również w innych krajach. Czy w przypadku dostępności takiej opcji w Polsce, bylibyście zainteresowani? Dajcie znać w komentarzach. ;-)